سیب زمینی اسپایسی با تخم مرغ

0
Rate this post

سیب زمینی اسپایسی با تخم مرغ رو تا حالا خوردید؟ این سیب زمینی یه غذای خوب برای شام یا صبحانست و برای میان وعده ها مناسبه. البته یکم برای میان وعده سنگینم محسوب میشه. این غذا با مواد ساده ای آماده میشه و برای همین خیلی مناسبه و شما تو هر شرایطی میتونید آمادش کنید… نکته ی مهمش هم اینه که رژیمی هم هست و میشه برای کسایی که رژیم دارن هم استفاده کرد.

کلا سیب زمینی کمی خاصیت چاق کنندگی دارد. اما وقتی پخته شه این خاصیت کم میشه. این غذا خیلی مقویه و سریع آماده میشه.

یک #شام یا صبحانه سریع و خیلی #خوشمزه ،که دو تا نکته مثبت داره. اول اینکه ظرف اضافی استفاده نمیشه و توی یک تابه درست و سرو میشه و دومیش اینکه میتونید هم #رژیمی و هم غیر رژیمی بدرستیدش ?

طرز تهیه سیب زمینی اسپایسی با تخم مرغ

اگه میخواید رژیمی باشه ،#سیب_زمینی رو با آب و نمک بپزید، نه اونقدر که شل و له بشه. بعد پوست بگیرید و مکعبی خرد کنید و در تابه نصف ق روغن بریزید و یه تفت کوچولو.

راه غیر رژیمی هم که همون سرخ کردن سیب زمینی مکعبی خرد شدست.

بعد از هر روشی که انجام دادید، به سیب زمینی ها کمی نمک، زردچوبه، فلفل قرمز تند هر چی بیشتر بهتر ? و رب بزنید .کمی که تفت دادید تخم مرغ ها رو روی سیب زمینی بشکنید و در تابه رو بزارید تا بپزه، مثل تصویر.

موقع سرو کمی جعفری تازه روش بریزید.

اضافه کردن #ادویه دلخواه به این غذا کاملا آزاده ☺️

اینم از غذای ساده و سریع و خوشمزمون. امیدواریم که باب میلتون بوده باشه و تونسته باشید ازش لذت ببرید. در ضمن میتونید برای رژیم از خوراک مرغ رژیمی استفاده کنید.

#نوش_جان ?

پ.ن:هر سیب زمینی متوسط هفتاد کالری، هر تخم مرغ هفتاد کالری

از گالری دوست هنرمندمون:
@Step.By.Step.Cooking

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.