پاناکوتا و ژله انار چتری

0
Rate this post

امروز قراره با دستور پخت دوست عزیزمون، طرز پخت پاناکوتا و ژله انار چتری رو یاد بگیریم. این آموزشو از دست ندید و با ما همراه باشید.

#پاناکوتا_و_ژله_انار_چتری_مارال_پز?
در نوبتی دوباره دلت را مرور کن
از غم به هر بهانه ی ممکن عبور کن
گیرم تمام راه تو مسدود شد بگرد
یک اسمان تازه و یک جاده جور کن

پاناکوتا و ژله انار چتری

سلام سلام..خوبید؟ امیدوارم که حال❤️? خوب باشه و ایام به کامتون..

این دلبر☂☂☂☂ جان#پاناکوتا_و_ژله_انار_چتری_مارال_پز? هستن..که دوستش دارم??? و برای این دلبر جان:::

طرز تهیه پاناکوتا و ژله انار چتری

برای پاناکوتا: دو تا لیوان شیر رو با ۴ تا قاشق غ خ شکر و دو تا قاشق غ خ پودر ژلاتین مخلوط کردم ( شیرین تر بودن پاناکوتا بستگی با ذائقه تون داره … میتوانید تا ۸ تا قاشق شکر اضافه کنید) و گذاشتم روی حرارت ملایم و هم زدم تا شکر و ژلاتین حل بشه… نصف پاکت خامه (خامه صبحانه..پاکت صورتیا) رو با چنگال زدم تا سبک بشه… بعد که شیر به حالت جوش شد خاموش کردم و گذاشتم ی کم خنک بشه بعد خامه رو اضافه کردم و خوب هم زدم تا صاف و یکدست بشه..(میتونید از صافی رد کنید). بعد داخل قالب ریختم و گزاشتم تا کامل ببنده..

بعد ی بسته ژله انار رو با یک و نیم لیوان اب جوش مخلوط و بن ماری کردم و گزاشتم تا سرد بشه.. بعد از سرد شدن پاناکوتا.. یک در میون دو تا از پاناکوتا ها رو اروم جدا کردم و از قالب دراوردم.. انار دون شده رو جای خالی پاناکوتا ریختم و ی کم از ژله ی سرد شده ی انار رو هم ریختم روش و گزاشتم ی کم نیم بند بشه و بعد بقیه ی ژله رو ریختم روش کامل..

اون قسمت هایی از پاناکوتا رو هم که جدا کرده بودم رو دوباره بن ماری کردم و بعد از سرد شدن ریختم روی ژله انار و گزاشتم که کامل ببنده.. و شد این دلبر جان.. نوش جان..

#پاناکوتا_و_ژله_انار_چتری_مارال_پز?
#ایده_شب_یلدا

دسر یلدایی

“”کپی با ذکر منبع و پیج لطفا،،ممنونم??””

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.