خوراک مرغ رژیمی

0
2/5 - (1 امتیاز)

این رسپی علاوه بر اینکه خوراک مرغ رژیمی رو بهتون آموزش میده، قراره یه سوپ سبزیجاتم کنارش بهتون آموزش بده تا شما هردو رو آماده کنید و از هر دو نهایت لذت رو ببرید. خیلی راحت و سریع آماده میشن و تو نحوه ی پختشون مشکلی ندارن. پس با ما همراه باشید تا خوراک مرغ رژیمی و سوپ سبزیجات رو با هم یاد بگیریم و ازش استفاده کنیم.

مواد مورد نیاز خوراک مرغ رژیمی

مرغ

پیاز

روغن زیتون

زردچوبه و نمک و فلفل

اب

هویج

لوبیا سبز

سیب زمینی

قارچ

آویشن

طرز تهیه خوراک مرغ رژیمی

سینه مرغ رو با یه پیاز خلالی درشت و یه ق غ روغن زیتون تفت دادم تا تغییر رنگ بده. زردچوبه و فلفل و نمک زده. با یه لیوان اب میذاریم بجوشه .حدود نیم ساعت! بعد ریش ریش کرده و همراه هویچ و لوبیا سبز و سیب زمینی بخارپز و قارچ که روش نمک و کمی اویشن زدم نووش جان کنید.

#سوپ_سبزیجات

مواد مورد نیاز

پیاز

نمک و فلفل و زردچویه

رب گوجه

هویج

سیب زمینی

جو پرک

اب مرغ

ورمیشل

نخود فرنگی

جعفری

 

طرز تهیه سوپ سبزیجات

پیاز داغ درست کرده و نمک و فلفل و زردچوبه همراه یه ق خ رب گوجه تفت داده و هویچ و سیب زمینی نگینی اضافه کرده جو پرک خیس شده رو همراه اب مرغ اضافه و گذاشتم یه ساعت بپزه و جا بیفته. نیم ساعت مقداری ورمیشل و نخودفرنگی و جعفری خردشده اضافه کردم و نووش جان کنید.

این از دو مدل غذایی که امروز براتون محیا کردیم و این دو نوع، هم خوراک مرغ رژیمی و هم سوپ سبزیجات، چه به تنهایی و چه در کنار هم بسیار خوشمزه و مقوی هستند و توصیه ما به شما استفاده از این غذاهای خوشمزه هست. میتونید طرز پخت سوپ اسفناج رو هم اد بگیرید و در کنار خوراک مرغ مورد استفاده قرار بدید.

از گالری دوست هنرمند:

@qaza_deser_1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.