سالاد قارچ و مرغ

0
Rate this post

دستور پخت سالاد قارچ و مرغ که یه سالاد خوشمزه و عالیه رو براتون آوردیم. امیدواریم که مقبول واقع بشه و بتونید از این سالاد هم استفاده کنید. یه سالاد مقوی و خوشمزه که کلی پروتیئن و ویتامین داره و برای میان وعده و پیش غذا بسیار مناسبه. پس با ما همراه باشید تا این آموزش عالی رو به انتها برسونیم و در انتها یه میان وعده  و پیش غذای فوق العاده رو تجربه کنیم.
سالاد آووکادو و تن ماهی از سالادهایه که مثل سالاد قارچ و مرغ خیلی مقویه و پیشنهاد ما به شما اینه که در کنار این آموزش آموزش سالاد آووکادو با تن ماهی رو هم یاد بگیرید.

#مواد لازم:

#حدود ۴۵۳ گرم سینه مرغ (۱ سینه مرغ بزرگ یا دو سینه مرغ متوسط)

#حدود ۳۴۰ گرم قارچ درشت خرد شده

#۱هویج بزرگ و یا ۲ هویج کوچک، رنده شده

#۱پیاز کوچک ریز خرد شده (۱/۲ پیمانه)

#سس مایونز(اختیاری)

#۵-۶ عدد خیارشور کوچک، ریز خرد شده

#نمک و فلفل سیاه

طرز تهیه سالاد قارچ و مرغ

هر دو طرف سینه مرغ، نمک و فلفل سیاه بپاشین و روی شعله ملایم، با ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون تفت بدین تا کاملا بپزه.بعد ۱۰ دقیقه صبر کنین تا سرد شه و خرد کنین.تابه رو با دستمال کاغذی تمیز کنین و قارچ هارو هم روی شعله ملایم به بالا تفت بدین تا آبشو بکشه بعد نمک و فلفل سیاه بریزین و اونقدر تفت بدین تا قهوه ای طلایی شن.هویج و پیازو هم تفت بدین با ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون، روی شعله ملایم.وقتی همه مواد سرد شدن، مخلوط کنین و خواستین سس مایونز بزنین.

دیدید چقدر راحت و آسون بود؟ هیچ کار سختی نبود و به راحتی نتونستید انجامش بدید. امیدواریم که این دستور پخت هم به دردتون خورده باشه و تونسته باشه رضایت شما رو جلب کنه. از همراهی همیشگی شما دوستان متشکریم. نوش جون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.