سوتلاچ خامه ای

0
5/5 - (1 امتیاز)

بازم دسر! زندگی روزمره ما با انواع دسر گره خورده و با زیاد شدن انواع دسر، انتخاب از میون اونها و فهمیدن اینکه کدوم مناسب تره خیلی سخت شده. هر کسی باید با توجه به سلیقه و بودجه و نظر خودش انتخاب کنه کدوم دسر بهتره. اما اگه دنبال یه دسر خاص و زیبا و خوش طعم هستید و میخواید طرز تهیه آسون و سریعی هم داشته باشه، ما به شما سوتلاچ خامه ای رو پیشنهاد میدیم. حواستون به خامه و شیرینی این دسر باشه چون خیلی خیلی خاصش کرده و طعمش بی نهایت خوبه.

این دسر خوشمزه رو با همین دستور پخت انجام بدید و از خوردنش نهایت لذت رو ببرید. ازش تو مهمونی هاتون استفاده کنید و اوج هنر و سلیقتون رو نشون بدید. در ادامه با آشپزی با ما همراه باشید. آشپیزی با ما براتون طرز تهیه دسر شانامو رو هم آماده کرده که خالی از لطف نیست اگه اونو هم ببینید. مطمئنا نظرتونو میتونه جلب کنه. پس با ما همراه باشید.

#سوتلاچ_خامه_ای
دسر بسیار خوشمزه

مواد لازم:

۱ لیتر شیر

۱ لیوان شکر

۱ استکان برنج

سوتلاچ خامه ای

۱ قاشق غذا خوری سر پر نشاسته ذرت

۱ استکان خامه مایع(خامه با درصد چربی کم ، خامه معمولی هم میشود)

۱ پاکت وانیل شکری(۵ گرم و یا وانیل ایرانی کمی)

طرز تهیه سوتلاچ خامه ای

برنج شسته شده و ۱/۵لیوان آب را داخل قابلمه بریزید تا زمانیکه برنج ها نرم شود با شعله کم بپزید.

شیر را اضافه کنید و بعد از جوشیدن حرارت را کم کنید ۱۵ دقیقه با شعله کم بپزید.

در ادامه به دسر خامه و شکر را اضافه کنید و ۵ دقیقه دیگر بپزید پودر نشاسته را در کمی آب حل کنید و به مواد سوتلاچ اضافه کنید ۳ دقیقه بعد اجاق گاز را خاموش کنید و دسر آماده رو داخل کاسه ها بریزید وروی اون وبا دارچین ومیوهای فصل تزیین کنین.

کار دوست عزیز:
Fatemeh cooook

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.