خوراک میگوی عربی

0
1/5 - (1 امتیاز)

امروز یه خوراک دریایی عالی و خوشمزه داریم که محاله یبار امتحانش کنید و طالبش نشید. خوراک میگوی عربی یه خوراک خوشمزه و دلچسبه که با میگو آماده میشه. پس دوستداران میگوووو بشتابید بشتابید، که باز براتون یه دستور پخت عالی آوردیم. میگو یه غذای متفاوته که خیلی هم برای سلامتی مفیده. به طور کل غذاهای دریایی سرشار از ویتامین و امگا3 و فسفر هستن و اینا چیزاییه که برای بدن خیلی مهمه و حتما شما باید تو وعده های غذاییتون ازشون استفاده کنید.

میگو پفکی یه نوع میگوی دیگست که به خوشمزگی همین خوراک میگوی عربی هستش. پس اگه دنبال غذاهای متنوع با میگو هستید میتونید این غذارو هم دنبال کنید و از تهیه و خوردنش لذت ببرید.

سلام و صد سلام خدمت شما مهربونای همیشگی،امیدوارم که حالتون خوب و دلتون شاد باشه???❤️
ناهار امروزمون خوراک میگوی عربیه،جاتون بسیار سبز بهترینااااا?
#خوراک_میگو_عربی

مواد لازم

خوراک میگوی عربی

پیاز متوسط خلال خرد شده

سیر پنج حبه خرد شده

فلفل دلمه یک عدد متوسط خرد شده

میگو دو پیمانه

قارچ پنج عدد متوسط خرد شده

گوجه رنده شده دو عدد

گشنیز خرد شده یک پیمانه

نخود فرنگی،ذرت،هویج ابپز نصف پیمانه

و سیب سرخ شده یک پیمانه

طرز تهیه خوراک میگوی عربی

ابتدا پیاز و سیر رو کمی تفت دادم و بعد قارچ و فلفل دلمه رو اضافه کردم و باز کمی تفت دادم،بعد گشنیز خرد شده رو اضافه کردم(زیاد سبزی رو تفت ندین که خاصیت و عطرش از بین میره)کمی که تفت دادم بهش ادویه نمک فلفل زردچوبه زدم و سرخ که شد میگو رو اضافه کردم(میگو رو بیشتر از ده مین تفت ندین که سفت نشه)

و در نهایت بهش نخودفرنگی و ذرت و سیب رو اضافه کردم و یک دقیقه تفت دادم و گوجه اضافه کردم و در ظرفمو گذاشتم تا با حرارت کم به مدت ده دقیقه بپزه❤️
پ.ن:خوراک میگوی عربی با برنج هم سرو میشه

کاری از بانوی هنرمند:
@farzanehzeydabadi

 

خوراک

غذا

خوراک میگوی عربی

خوراک میگوی عربی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.