سالاد رژیمی پاستا و مرغ و ریحون

0
Rate this post

اضافه وزن مشکلیه که با توجه به رژیم غلط غذایی و استفاده از روغن های نباتی بسیار شایع شده و افراد زیادی از این مشکل رنج می برن. نمیشه گفت چاقی خیلی بده اما به هر حال طبق تحقیقات دانشمندان چاقی بیش از حد برای سلامتی مضره و خطرات زیادی برای بدن و فرد داره. پس اینکه کسی دنبال این باشه که لاغر بشه و از دست اضافه وزن خلاص شه، چیز عجیبی نیست. حالا برای کاهش وزن میتونید از غذاهای رژیمی مثل سالاد رژیمی پاستا و مرغ و ریحون و خوراک مرغ رژیمی استفاده کنید.

دستور پخت امروز ما طرز تهیه ی سالاد رژیمی پاستا و مرغ و ریحون هستش که خیلی خوشمزست و برای کسایی که یه فکر اساسی برای کاهش وزن خودشون کردن مناسبه. کاهش وزن کار سختیه و یه اراده ی فولادی میخواد که مطمئنا شما دارید. با این غذای رژیمی سالم از خودتون و خانوادتون در برابر مشکلات چاقی مراقبت کنید و اجازه ندید که سلامتیتون به خطر بیافته.

#سالاد #پاستا با مرغ و ریحون

مواد لازم برای سالاد رژیمی پاستا و مرغ و ریحون

پاستای آبکش شده + سینه مرغ پخته و مکعبی خرد شده + ریحان درشت خرد شده + گوجه فرنگی سفت خرد شده + خیار در صورت دلخواه

برای سس:

آبلیموی تازه + روغن زیتون + ادویه سالاد که ترکیب سبزیجات خشکه و از سوپرمارکت ها میتونید تهیه کنید + نمک و فلفل

راحت و آسون و کم دردسر!! این سالاد خیلی خوش عطره و عطرش میتونه مستتون کنه و شما رو راغب به خوردن این سالاد خوشمزه کنه. همیشه نباید از سالادها برای رژیم استفاده کرد. اگه رژیم گرفتید از سوپ ها و خوراک های رژیمی که مرغ و گوشت هم دارند استفاده کنید تا خدای نکرده به خاطر کمبود مواد غذایی مناسب دچار مشکل نشید. هر چند که توصیه ی ما بهره بردن از متخصص تغذیه هست و این کار کمترین خطر را به دنبال داره.

نوش_جان ?
#رژیمی
@Step.By.Step.Cooking

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.