دسر کافی میکس پنیری

0
Rate this post

تهیه دسر برای مهمونی ها یکی از کارهایی شده که حسابی بین خانواده ها جا افتاده و اگه کسی بره مهمونی و دسر نبینه مدام براش چشم چشم میکنه تا شاید پیداش کنه. نه اینکه حتما باید درستش کنید اما درستش کردنش هم کار سختی نیست که بخواید از انجامش شونه خالی کنید. دسر کافی میکس پنیری یکی از همون دسراست که طرز پخت راحتی داره و درست کردنش هم سخت نیست.

اگه هم میخواد از دسرای ساده تری شروع کنید کارتونو میتونید دسر ليمويی رو آماده کنید. هم آسونه و هم مهمون پسند. هر چند که دسر کافی میکس پنیری هم چیز سختی نداره و راحت آماده میشه. با ما همراه باشید با آموزش یه دسر فوق العاده که میتونه رنگ و بوی خوبی به سفره های همیشه رنگیتون بده!!

مواد لازم:

شیر ۲ لیوان

شکر سه چهارم لیوان

نسکافه ۱ ق

کافی میکس آماده تک نفره ۳ عدد

پودر ژلاتین ۳ قاشق پر

پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم

خامه ۲۰۰ گرم

طرز تهیه دسر کافی میکس پنیری

ابتدا پودر ژلاتین را با نصف لیوان آب بن ماری می کنیم. بعد شکر و شیر را روی حرارت می گذاریم تا شکر حل شود و سپس کافی میکس و نسکافه را اضافه می کنیم و در آخر ژلاتین حل شده را با آن خوب مخلوط می کنیم و از روی حرارت برمی داریم و صبر میکنیم تا هم دمای محیط شود.

پنیر خامه ای و خامه را با همزن خوب میزنیم تا نرم شوند و آرام آرام از مخلوط مایع به آن اضافه میکنیم تا مواد یکدستی حاصل شود و داخل قالب میریزیم و برای چند ساعتی در یخچال میگذاریم.

♤ اگر داخل مواد تکه های حل نشده خامه و پنیر بود، حتما برای ریختن در قالب از صافی رد کنید.

اینم از اتمام دسر کافی میکس پنیری خوشمزه و خوش رنگ بو برای خانم های خانه دار و با سلیقه!

Insta: Shadi.Afazeli57

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.