دسر نسکافه پنیری

0
2/5 - (1 امتیاز)

امروز برای دوستداران پنیر، دسر پنیری محیا کردیم… یه دسر خوشمزه و خوش طعم به اسم دسر نسکافه پنیری که از اون دسرا و کیکای پنیریه که خیلی هم خوش طعمه… البته بیشتر برای پنیر دوستا… ذائقه ی خیلی از ماها هنوز با پنیر همخوان نشده و بیشتر ما هنوز دسرهای شیرین و کیک های شیرین رو می پسندیم… اما با چندبار امتحان کردن این طعم، حتما میشه این مزه رو هم جزو علاقه مندی ها قرار داد… امتحانش کار سختی نیست… فقط کافیه با ما همراه باسید با این دستور دسر پنیری فوق العاده….

برای شروع از دسر پنیری شروع کنید و برید سمت چیز کیک و بعد هم سراغ کیک های پنیری خوش طعم برید… در ادامه مارو همراهی کنید…

مواد اولیه :

شیر…..۲پیمانه

شکر….۳/۴ پیمانه

آب……۱/۲ پیمانه

نسکافه…..۲تا ۳ قشق غذاخوری

ژلاتین…..۲ قاشق غذاخوری

پنیر خامه ای…..۱۰۰ گرم

خامه صبحانه…..۱۰۰ گرم

طرز تهیه دسر نسکافه پنیری

اول ژلاتین روی آب سرد می پاشیم. به حالت بن ماری آبش می کنیم. تا کاملا شفاف شود.

شکر و شیر را روی حرارت می زاریم. در حدی که شکر حل بشه. بعد پودر نسکافه را اضافه می کنیم. تا یکدست بشه. از حرارت بر می داریم.

در یک ظرف خامه و پنیر را مخلوط کرده  و هم می زنیم تا یکدست بشه. بعد مخلوط شیر و شکر را کم کم به خامه اضافه می کنیم. دقت کنید حتما کم بریزد که خامه گلوله نشه. ژلاتین حل شده رو اضافه می کنیم. و در انتها کل شیر را می ریزیم. داخل قالب ریخته حدود ۴ تا ۵ ساعت در یخچال می زاریم.

اینم دسر نسکافه پنیری عالی با طعم به یاد موندنی… این دسرو امتحان کنید… باشد که مزه ی آن مورد پسند واقع شود…. امیدواریم که خوشتون اومده باشه… تمام تلاش ما در پی رضایت شما عزیزان است… از همراهی شما ممنونیم….

ارسالی از دوست هنرمندمون?

@Atiyeh.azad.16

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.