خوراک مرغ با سبزیجات

0
Rate this post

خوراک ها از غذاهای محبوبی هستند که امروزه بسیار باب شده اند و طرفداران ویژه خود را نیز دارند. شاید جالب باشد بدانید که بیشتر اقوام ایرانی، برای خود یک نوع خوراک ویژه دارند که با اسم ها مختلف شناخته میشوند. اما امروز ما قصد داریم دستور پخت خوراک مرغ با سبزیجات را به شما آموزش دهیم. این آموزش نیز ارسالی از یکی از همراهان همیشگی ما است که امروز آن را با شما به اشتراک گذاشته ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا خوراک مرغ با سبزیجات عالی و لذیذ را مزه کنیم.

شما میتوانید خوراک سبزیجات را نیز در همین سایت آموزش ببینید.

طرز تهيه خوراک مرغ با سبزیجات به اين صورته

اول يه پياز رو با كمي روغن تفت ميديم به همراه مرغ مكعبي شده و يك قاشق غذاخوري رب گوجه ، سپس زردچوبه و ادويه كاري و پودر فلفل سياه و زيره آسياب شده و تخم گشنيز خورد شده

همه رو با هم تفت ميديم و بعد هويج حلقه حلقه شده رو اضافه ميكنيم و به اندازه نصف ليوان آب اضافه ميكنيم تا مرغ و هويج مغز پخت بشه و بعد باميه خورد شده يا اگر دوست نداريد ميتونيد بصورت سالم بذاريد و كدوي خام حلقه شده رو اضافه ميكنيم و در آخر غوره و گوجه فرنگي و سير تازه يا پودر سير اضافه ميكنيم

براي زيباي غذا يه دونه كدو رو با پوست كن رشته اي كردم و بطور جداگانه با مقدار كمي روغن تفت دادم و باد مجون حلقه شده رو بصورت جداگانه سرخ كردم و در آخر دورچين دور ظرف گذاشتم.

.ديروز باميه خريدم براي خورشت باميه و ديدم درشتاشو زشته برا خورشت بذارم ، بخاطر همين براي اين خوراك خرد و استفاده شون كردم  و چون اين خوراك زياد آبدار نيست و لزج شدن باميه زياد احساس نميشه اگر كسي دوست نداره ميتونه درسته بذاره.

امیدواریم از این غذا لذت ببرید. نوش جان.

کاری از بانوی هنرمند
@samanta_food

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.