کیک صبحانه

0
Rate this post

صبحانه از وعده های مهم غذاییه که باید به طور ویژه ای بهش توجه کرد. حتی گفته شده که دو وعده ی ناهار و شام هرگز نمیتونن انرژی صبحانه رو به شما بدن. پس از صبحانه غافل نشید. به نظرتون چطوره که برای صبحانه کیک بخورید؟ امروز براتون دستور پخت کیک صبحونه رو محیا کردیم که امیدواریم ازش خوشتون بیاد. یه غذای ساده و خوشمزه و که خیلی راحتم آماده میشه.

میتونید کیک کاسترود رو هم درست کنید و برای صبحانه با آبمیوه و یا حتی قهوه و چای میل کنید. از خصوصیات کیک اینه که آدمو کامل سیر می کنن. برای دسر و میان وعده هم خیلی مناسبن. پس با ما همراه باشید تا این آموزش رو با هم یاد بگیریم و ازش نهایت استفاده رو ببریم.

مواد مورد نیاز

شکر……۱پیمانه و نصفی

آرد…..۱پیمانه و نصفی

پنیر خامه ای……۱۲۵ گرم

کیک صبحانه

کره……نصف پیمانه

نمک……نصفه قاشق چای خوری

تخم مرغ……۳عدد

وانیل……نوک چاقو

طرز تهیه کیک صبحانه

ابتدا کره را با همزن با دور تند می زنیم.تا کاملا کرم رنگ بشه.پنیر خامه ای را می ریزیم.با همزن می زنیم تا با کره یکدست بشه.شکر را کم کم اضافه می کنیم.

تمام مراحل را با همزن می زنیم.حتما حتما نیم ساعت جلوتر تخم مرغ بزارید به دمای محیط برسه.دونه دونه تخم مرغ را اضافه می کنیم.دقت کنید هر تخم مرغ را یک دقیقه بزنید.

با آخرین تخم مرغ وانیل رو بریرد.نمک به آرد اضافه کنید.آرد را بریزد.با دور کند همزن بزنید تا حدی که مواد مخلوط بشه.

داخل قالب رو چرب کرده.مواد داخلش بریزد.چرب کردن قالب حتما با کره باشه.بعد آرد پاشی کنید و آرد اضافه رو بگیرید.یا از روغن جدا کنده استفاده کنید.داخل فر از قبل گرم شده با ورجه ۱۸۰ بمدت ۴۵ دقیقه قرار دهید.

اینم کیک صبحانه عالی و خوشمزه! امیدواریم که از این دستور پخت هم خوشتون اومده باشه و براتون مفید واقع شده باشه. نوش جون

insta:@atiyeh.azad.16

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.