خورشت مسما بادمجون

0
Rate this post

خورشت مسما بادمجون با کدو تا حالا خوردید؟ یبار امتحان کنید … به امتحانش می ارزه مزش با  خورش کاری کدو حلوایی فرق می کنه… امروز این دستور پخت رو براتون قرار دادیم… یه دستور پخت راحت و خوشمزه… امیدواریم که بدردتون بخوره… با ما در ادامه همراه باشید….

امروز خورشت #مسما_بادمجون داشتیم. البته میشه گفت #خورشت_بادمجون_کدو بود, چون کدو هم داشت.
گرچه دستور خاصی نداره اما مینویسم.

طرز تهیه خورشت مسما بادمجون

اول یک عدد پیاز بزرگ رو نگینی خرد کردم و تفت دادم, گوشت رو اضافه کردم و وقتی گوشت خوب تفت خورد, فلفل سیاه, زردچوبه, پودر سیر و پودر زنجبیل و رب اضافه کردم. اب ریختم و اجازه دادم تا گوشت بپزه. چند دقیقه اخر نمک و غوره رو اضافه کردم.
گوجه فرنگی, بادمجان, کدوی سرخ شده رو روی خورشت چیدم وقتی دو تا قل زد خاموش کردم.
برای کته با تهدیگ سیب زمینی هم, اول برنج رو کته ای بار کردم. وقتی اب برنج تقریبا کشیده شد, توی یک قابلمه نچسب, اول روغن ریختم بعد سیب زمینی رو که رنده درشت زده بودم و با اب سرد شسته بودم رو با یک قاشق زعفران دم کرده مخلوط کردم و کف قابلمه پخش کردم. برنج رو روی اون ریختم و با پشت قاشق کمی فشرده کردم و دم گذاشتم. به همین راحتی.
روز خوش
#تهدیگهای_سارا #مسما_غوره_بادمجان #خورش_بادمجان

کاری ازدوست هنرمند
@haniye_mirhashemi.

خورشت مسما بادمجون

مجموعه ی اشپزی باما، کاملترین مجموعه ی تخصصی آشپزی، پر از نکته و ایده و فیلم آموزشی، آرشیوی از بهترین دستورهای غذایی از شف های ایرانی،
مجهز به ربات ارسال و دریافت دستور غذا…

خورشت مسما بادمجون

تو مجموعه ی اشپزی باما که باشی دیگه نیاز به هیچ کانال و پیج آشپزی نداری…
هر روز بهترین و بروز ترین رسپی ها وارد کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و وبسایت آشپزی باما میشه و شما میتونید به کمک ربات هوشمند آشپزی باما و با کمترین سرعت اینترنت به همه ی این رسپی ها دسترسی پیدا کنید…
امتحانش مجانیه?

خورشت مسما بادمجون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.