قارچ سوخاری

0
4/5 - (1 امتیاز)

شمایی که عاشق غذاهای سوخاری هستید علی الخصوص مرغ سوخاری! بیایید که امروز براتون طرز تهیه قارچ سوخاری رو آوردیم. یه میان وعده ی عالی و خوشمزه که قابلیت اومدن تو وعده های اصلی رو هم داره… شمایی که قارچ دوست دارید، هیچ می دونید که قارچ سوخاری چقدر خوشمزه تر از قارچ ساده آماده شده، هست؟ حتما یبار امتحانش کنید تا متوجه بشید این موضوع رو…

قارچ ها معمولا تو غذاهای زیادی استفاده میشن و باعث ایجاد طعم متفاوت تو غذاها میشن. اما این غذا کاملا مستقله و با خود قارچ آماده شده… با ما همراه باشید تا این غذای خوشمزه رو با هم آماده کنیم و از خوردنش در کنار خانواده نهایت لذت رو ببریم.

مواد مورد نیاز شما

قارچ ……نیم کیلو

پودر سوخاری ……به مقدار لازم

آرد سفید …….به مقدار لازم

تخم مرغ ……۲عدد

نمک، فلفل

طرز تهیه قارچ سوخاری

قارچ ها رو خوب شسته و حتما  خشک بشن. یا با دستمال آب اضافشون گرفته بشه. اول داخل  آرد سفید زده و کاملا خشک بشه. تخم مرغ رو به همراه کمی فلفل و کمی نمک هم میزنیم. قارچ ها رو داخل تخم مرغ قرار داده بعد به پودر سوخاری آغشته کنید. در نهایت در روغن خوب سرخ کنید.

نکته:

من از پودر سوخاری پولکی استفاده کردم. شما می تونید پودر سوخاری معمولی استفاده کنید.

اینم از قارچ سوخاری خوشمزه ما… چطور بود؟ پسندیدید؟ امیدواریم که مورد پسندتون بوده باشه و بتونید از اون تو وعده های غذاییتون استفاده کنید. این غذا رو میتونید بعنوان پیش غذا هم استفاده کنید یا در کنار غذای اصلی سروش کنید. تمام این مسائل سلیقه ایه… اما عموما یه میان وعده یا شام سبک به حساب میاد. از اینکه کماکان همراه ما هستید و با نظراتتون مارو دلگرم می کنید کمال تشکر رو داریم.

نوش جون

کلیپشو در پیچ زیر دنبال کنید.☺??
insta:@Atiyeh.azad.16 ‍ ‍

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.