سیب زمینی شکم پر

0
Rate this post

طرز تهیه سیب زمینی شکم پر و آکاردئونی رو براتون آوردیم… اگه خیلی وقت بود که دنبالش می گشتید اما پیداش نمی کردید، خوشحال باشید.. چون بلاخره پیدا شد!!… یه غذای ساده و خوشمزه و راحت برای شمایی که دنبال غذاهای راحت و آسونید…

این غذا هم میان وعدست… هم صبحانست… و هم برای وعده ی شام بهترین گزینه است… غذای سبکیه و در عین حال پر کالری!! پس رژیم دارای عزیز کمی دقت کنید… هر چند که سیب زمینی آب پز کالری خیلی کمی داره… اگه دنبال غذای رژیمی ساده هستید میتونید دستور پخت الویه رژیمی رو دنبال کنید…

مواد مورد نیاز

سیب زمینی

کره

ژامبون

پنیر گودا

تخم بلدرچین

نمک و فلفل و آویشن

سیب زمینی شکم پر با ژامبون و پنیر :

سیب زمینی های درشت رو انتخاب کنین و با چاقو یه برش کوچیک بدین و بزارین توی فر ۲۵۰ درجه به مدت ۱ ساعت تا کاملا بپزه .
بعد از پخت یه برش کوچیک رو قسمت بالایی سیب زمینی بدین و با یه قاشق سیب زمینی های داخل پوست رو له کنین ، ۱ ق غ کره و کمی نمک و اویشن هم بهش اضافه کنین و با پشت قاشق حسابی له کنین تا مخلوط بشن.

بعد ژامبون خورد شده و پنیر رو اضافه کنین و مخلوط کنین ، روی سیب زمینی رو چند برش ژامبون و پنیر گودا بزارین و بزارین توی فر دوباره تا پنیر ها باز بشن.

۲ تا تخم بلدرچین رو نیمرو کنین و بزارین روی سیب زمینی .. ??

برای سیب زمینی اکاردئونی هم برش های باریک بزنین و بزارین توی فر ۲۰۰ درجه به مدت ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت تا بپزه کاملا و بعد لای هر برش رو ژامبون و پنیر گودا بزارین و توی فر قرار بدین تا پنیر ها باز بشن.

اینم از غذای ساده و خوشمزه ما … نوش جونتون باشه.

کار دوست هنرمند: Pooneh_Academy

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.