تزیین ژله ی یلدا

0
1/5 - (1 امتیاز)

یلدا به عنوان بزرگترین شب سال شناخته میشود. از دیر باز بین اقوام ایرانی رسم بوده است که این شب بلند را جشن بگیرند و از آن لذت ببرند. معمولا در این شب انار دون شده و کدو و انواع آجیل ها صرف میشود. اما برای شام هیچ بایدی وجود ندارد و شما در انتخاب بسیار راحت هستید. امروزه مهمترین کار برای شب یلدا ساخت انواع و اقسام دسرها و کیک ها با تزیین شب یلدا است. امروز هم ما یه تزیین زیبا برای ایده ی شب یلدای شما آماده کرده ایم. تزیین ژله ی یلدا را دنبال کنید و ببینید چه راحت میتوان با سلیقه و هنر یه چیز ناب آماده کرد.

.
کم باش!
اصلا هم نگرانِ کم شدنت نباش… آنکس که اگر کم باشی گمت کند… همانیست که اگر زیاد باشی… حیفت می کند!… سعی نکن متفاوت باشی

تزیین ژله ی یلدا

فقط خوب باش!… این روزها خوب بودن… به اندازہ کافی متفاوت است…

? چارلی چاپلین

تزیین ژله ی یلدا

دو تا انار را دون کردم

یه بسته ژله الوورا را با یک لیوان آبجوش مخلوط کردم و بن ماری کردم تا شفاف بشه

داخل یه کاسه گرد کوچیک کیسه فریزر گذاشتم و انار ها رو ریختم توش و روشون ژله ریختم تا روی انار ها رو بپوشونه و کیسه رو محکم بستم عین فیلم پست قبل و داخل کاسه گذاشتم و سه چهار ساعت گذاشتم یخچال تا سفت بشه و بعد از داخل کیسه خارج کردم و با پوست انار تزیین کردم.

این ژله بیرون از یخچال اصلا آب نمیشه و یکی دو روز قبل هم میتونید آماده کنید.

اگر پاکت فریزر را چرب کنید راحت تر از ژله جدا میشود و اطراف ژله تکه تکه نمی شود. هنگام جدا کردنش از پاکت فریزر آرام باشید و به آرامی این کار را انجام دهید. این تنها یک ایده ی تزیین ژله ی یلدا بود… میتوانید دسر یلدایی ما را هم دنبال کنید و یک مدل دیگر از تززین یلدایی را بیاموزید.

عکس و رسپی:
@simin__nahani

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.