نکات پخت دونات

0
Rate this post

با ما همراه باشید با نکات پخت دونات و پیراشکی…. اگه دونات دوست دارید اما خوب از آب در نمایاد بیایید اینجا و دلیلشو پیدا کنید با راه حل!

اگر دوست دارید پیراشکی شکری داشته باشید میزان شکر را از مواد اولیه حذف کرده یا آن را خیلی کم کنید و شکر را بعد از پخت پیراشکی روی آن بریزید.

اگر خمیر ترش دونات در دسترس نبود چه کنم؟

هیچ چیز جای خمیر مایه رو توی خمیر نمیگیره و مسلما بافت و طعم و ظاهر خمیر بدون خمیر مایه متفاوت خواهد شد اما در صورت نبود خمیر مایه به ازای هر قاشق غذاخوری خمیر مایه که در دستور هست از نصف قاشق غذاخوری آبلیمو به همراه نصف قاشق غذاخوری جوش شیرین استفاده کنید .اینم بگم که بعد از آماده شدن خمیر و مرحله آخر این مواد رو به خمیر دونات اضافه کن!

رویه سفید دونات های بیرون چه طور تهیه میشه؟

۲قاشق چایخوری آبلیمو را با ۱لیوان پودر قند مخلوط کرده و به آن مقداری آب داغ اضافه کنید تا غلظت دلخواه رو به دست بیاره و بعد اون رو روی پیراشکی یا دونات بریزید البته میشه کمی گلاب هم بهش اضافه کرد.

رویه کاکائویی پیراشکی چه طور تهیه میشه؟

اگر دوست دارید پیراشکی کاکائویی داشته باشید مقداری شکلات تخته ای رو آب کنید و اجازه بدید کمی خودش رو بگیره و بعد اون رو روی پیراشکی بریزید.میتونید از کرم کاکائو یا شکلات صبحانه هم استفاده کنید.

چه محیطی برای ور اومدن خمیر  دونات مناسبه؟

بهترین مکان ممکن برای خمیر مایکروویو هست!یه لیوان آب توی مایکروویو بذارید و اون رو ۳دقیقه با قدرت ۱۰۰روشن کنید و بعد آب رو خارج کنید و خمیر رو داخل دستگاه بذارید و درش رو ببندید(دیگه روشنش نکنید)!البته میتونید خمیر دونات رو پشت بخاری یا شوفاژ هم قرار بدید.

اگر کرم زیادی غلیظ شد چی کار کنم؟

اگر کرم بعد از سرد شدن خیلی غلیظ شد یه قاشق روغن مایع بهش اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

این هم از نکات پخت دونات برای شما عزیزان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.