چیز کیک شکلاتی

0
Rate this post

چیز کیک شکلاتی دوست دارید؟ بلدید درستش کنید؟ نه! چه بد! حالا با ما همراه باشید تا این کیک خوشمزه و عالی رو براتون توضیح بدیم و شما هم به راحتی یاد بگیریدش و بتونید اونو آماده کنید و در نهایت ازش لذت ببرید. کیک پنیری با سس کاراملی رو هم میتونید همینجا یاد بگیرید. کیکهایی که میتونن هم میان وعده های عالی بشن و هم دسرهای خیلی خوشمزه و سفره های شما رو رنگی کنن.

مواد مورد نیاز

ارد ۲پ

شکر۱پ

بگینک پودر۲ق.چ

تخم مرغ ۳عدد

چیز کیک شکلاتی

وانیل ۱/۲ق.چ

روغن مایع ۲/۳پ

شیر۲/۳پ

کاکائو ۳ق.غ

 

نکته،سه ق.غ از ارد کم کنید.

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی

ابتدا تخممرغ و وانیل و شکر را هم بزنید .روغن مایع و شیر را اضافه و مخلوط الک شده بگین پودر و کاکائو وارد رو اضافه و هم بزنید تا یکدست بشه .داخل قالب به مدت ۴۵ حدودا با دمای ۱۸۰

مواد پنیری چیز کیک شکلاتی

خامه صبحانه ۱۰۰

شکلات تلخ ۲۰۰

طرز تهیه

با خامه و شکلات گاناش درست کنید .کنار بذارید
پنیر ماسکارپونه به میزان ۲۰۰گرم و چهار ق.غ شکر و دو ق.غ کاکائو و ۲۰۰گرم خامه را با هم هم میزنیم ،حالا گاناش آماده شده را اضافه و هم میزنیم در آخر ۱ق.غ ژلاتین را با ۴ق.غ اب بن ماری کرده به مواد فوق اضافه کنید .
این مواد را روی کیک سرد شده بریزید و بذارید داخل یخچال سه ساعت بمونه .

اینم چیز کیک شکلاتی عالی ما برای شما! چطور بود؟ راضی بودید؟ خداروشکر که راضی بودید. این کیک خوشمزه رو میتونید به عنوان دسر در مهمونی هاتون سرو کنید و در کنارش از چای و قهوه استفاده کنید و برای کوچولوهای نازنین هم از آب میوه های طبیعی استفاده کنید. از اینکه کماکان همراه ما بودید و مارو تنها نذاشتید کمال تشکر رو داریم و امیدواریم که تونسته باشیم سهمی تو لحظ های خوشتون داشته باشیم. طعم دلاتون شیرین.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.