چیز کیک ساده به همراه توت فرنگی

0
Rate this post

باز قراره با اضافه های کیکامون یه دسر عالی درست کنیم. یه روز کیک درست کنید تا چند روز دسرشو بخورید! چیز کیک ساده به همراه توت فرنگی دستوریه که امروز براتون محیا کردیم. هم خوشمزه و هم عالی و توت فرنگی! اصلا مگه میشه توت فرنگی باشه و دل آدم آب نشه. با ما در آشپزی باما همراه باشید تا طرز درست کردن این رسپی رو، که اصلا هم سخت نیست رو بهتون آموزش بدیم.

بعد از اینکه دسرتون آماده شد توت فرنگی رو روش بذارید همین. هر میوه ی دیگه ای که دوست دارید می تونید روش بذارید. مثل آلبالو. در ضمن دوست داران چیز کیک می تونن طرز تهیه چیزکیک شاتوت رو هم تو همین سایت یاد بگیرند. مهمترین ویژگی چیزکیک ها، وجود پنیر در داخل اونهاست. اگه پنیر دوست دارید و با طعمش مشکلی ندارید، حتما آمادش کنید و ازش لذت ببرید. از همراهی شما سپاسگذاریم.

مواد لازم:

تكه اى كيك (هر نوع كيكى كه توى خونه داريد)

مقدارى خامه صبحانه

مقدارى پنیر خامه اى

چند ق چ خ شكر

مقدار كمى وانيل

طرز تهیه چیز کیک ساده به همراه توت فرنگی

همه ى اين مواد رو با هم زن خوب مخلوط كنيد و توى ظرف هاى تك نفره بريزيد.

اگر اين دسر ها رو براى شب يلدا اماده ميكنيد ميتونيد به جاى توت فرنگي از چند دونه انار استفاده كنيد
دسرهاى تك نفره ايده هاى خوبى براى مهمانى ها هستند.

کیک های پنیری طعم متفاوتی دارند. هر چقدر هم شکر توشون بریزید، طعم شوری پنیر رو تو خودشون دارند. چندبار که امتحانش کنید با طعمش عادت می کنید و کم کم از طرفداران این مدل کیک میشید. چیز کیک ساده به همراه توت فرنگی ما تموم شد و امیدواریم که خوشتون اومده باشه. از راحت ترین دستورات غذاییه که تا حالا دیدیم و هیچ نکته ی سختی نداره. ممنون از شما بخاطر همراهیتون و دلمون میخواد نظراتتون در مورد این دسر دلچسب رو بدونیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.