پاناکوتای رنگین کمانی

0
5/5 - (1 امتیاز)

رنگین کمان با رنگ های زیادی که داره، چنان ذوق و شوقی در قلب فرد بیننده به وجود میاره که هیچ حسی مشابهش نیست. امروز قصد داریم با الهام گرفتن از این پدیده ی طبیعی منحصر بفرد، براتون پاناکوتای رنگین کمانی رو آموزش بدیم. هم راحته و هم خوشمزه و رنگارنگ!! با ما همراه باشید در ادامه ی این مطلب تا آموزش یه دسر فوق العاده رو براتون داشته باشیم.
 

مواد لازم :

خامه صبحانه یک بسته

شیر 3 لیوان

شکر 18 ق غ

پودر ژلاتین 8 ق م

وانیل نوک ق چ

زرده تخم مرغ یک عدد

طرز تهیه پاناکوتای رنگین کمانی

شیر و شکر را با زرده تخم مرغ روی حرارت به مدت یک یا دو دقیقه هم میزنیم تا فقط شکر حل بشه (نباید شیر زیاد گرم شه همین که ولرم شه شکر هم حل شده).

گاز و خاموش میکنیم وانیل و خامه رو اضافه میکنیم و خوب مخلوط میکنیم.

توی یه پیاله به اندازه یه ملاقه از مایع میریزیم و رنگ مورد نظر مون رو اضافه میکنیم و هم میزنیم و میریزیم توی قالب، و میزاریم توی یخچال بمونه. تقریبا نیم ساعت برای هر لایه کافیه وقتی بست رنگ بعدی رو هم به همین روش درست میکنیم تا جایی که موادمون تموم شه.

وقتی خوب دسرمون خودش رو گرفت توی ظرف مورد نطرمون برمی گردونیم. اصلا نگران برگردوندنش نباشین به خاطر داشتن خامه، دسر ذاتاً چربه و به سرعت از قالب جدا میشه.

دسر اگه بیرون بمونه نمی بنده پس در حین کار نگران بستن مایع سفید رنگتون نباشین.

امیدواریم که از این دسر فوق العاده و شیک و خوش رنگ و لعاب خوشتون اومده باشه. پاناکوتای رنگین کمانی یه دسر فوق العادست. اگه علاقه مند به دسرهای زیبا و شکیل هستید، بهتون پیشنهاد میدیم تا دسر عربی خانگی رو حتما امتحان کنید چون فوق العاده شیکه! از همراهیتون کمال تشکر رو داریم. نوش جون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.