نان پیشی ترکیه

0
1/5 - (1 امتیاز)

تو صبحهای سرد سال اگه گفتید چی میچسبه؟ یه نون خوشمزه با یه چای داغ در کنارش!! نوبتیم که باشه نوبته نونه. نان پیشی ترکیه یکی از نون های خوشمزه هستش که دستور پخت بی نهایت آسونی داره و شما به راحتی می تونید توی یه صبح دل انگیز آمادش کنید و ازش لذت ببرید. نان پیشی ترکیه مثل بقیه نوناست با این فرق که در آخر باید تو روغن سرخ بشه و برشته شه. اتفاقا همین موضوع باعث شده که خیلی هم خوشمزه باشه و دلچسب!!

با ما همراه باشید و این نان خوشمزه رو آماده کنید و با اون سفره های صبحونتونو رنگی کنید و با عطر و طعم عالیش گرمی بخش کانون خانوادتون باشید.

اگه به نون درست کردن علاقه مندید میتونید طرز پخت نان شیرمال رو هم دنبال کنید و از خوردنش لذت ببرید.

سلام صبح بخیر دوستان گلم. کیا بیدارن براشون نون اوردم?
ماه بهمن رو خیلی دوست دارم چون داریم کم کم به عید نوروز نزدیک میشیم و همه دنبال کارای عید و خونه تکونی هستن.کلا حس و حال خوبی دارم.??

مواد مورد نیاز

نصف لیوان شیر

نصف لیوان ماست

پیکینگ پودر یک ق غ

روغن مایع سه ق غ

نان پیشی ترکیه

تخم مرغ ۱ عدد

شکر یک ق

نمک خیلی کم

آرد تا جایی خمیر به دست نچسبد

طرز تهیه نان پیشی ترکیه

برای درست کردن این نون خوشمزه ،تمام مواد رو با هم مخلوط میکنیم و در روغن نسبتا داغ سرخ میکنیم، خیلی نون خوشمزه ایه، حتما امتحان کنید و لذت ببرید. من قالب زدم و توی روغن سرخ کردم.

دیدید چه راحت بود!؟ در کمترین زمان ممکن، شما یه صبحونه ی نونی عالی آماده کردید و تونستید تو سفرتون ازش استفاده کنید. اصلا بد به دلتون راه ندید و تردید نکنید، این نون واقعا خوشمزست. تو لحظه های خوبتون مارو از یاد نبرید.

نوش جون

کاری از بانوی هنرمند:
@melorin9213

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.