شیرینی پسته ای

0
Rate this post

پسته از اقلام غذایی هستش که بسیار مفیده و توصیه میشه حتما در طول هفته مصرف بشه. حالا قراره ما با یه آموزش دیگه از سری آموزش های شیرینی پزیمون، پسته رو مورد استفاده قرار بدیم. شیرینی پسته ای یه شیرینی خوش عطر و بو و صد البته خوش طعمه که میتونید زمان زیادی در یخچال از اون نگهداری کنید. طرز تهیه ی نه چندان سختی داره. در واقع خیلی هم آسونه. که همین باعث میشه که شما بیشتر به سمتش جذب بشید. لطفا در این آموزش هم همراه ما باشید تا با هم یه شیرینی عالی و خوشمزه رو آماده کنیم. از همراهی شما عزیزان کمال تشکر رو داریم.

اگه با قیمت پسته مشکلی ندارید هم، می تونید دسر پسته رو آماده کنید و برای بچه ها هم خیلی مفیده چون میتونن پسته و فوایدشو در کنار یه دسر خوشمزه و مفید داشته باشن. از دست ندید این آموزش های صد در صد مفیدو.

مواد لازم :

پودر پسته ۱۰۰ گرم

ارد سفید۱۰۰ گرم

پودر شکر ۱۰۰ گرم

روغن جامد ۶۰ گرم

پودر هل ۱/۴ قاشق چایخوری

طرز تهیه شیرینی پسته ای

ابتدا روغن و پودر شکر رو با هم مخلوط کرده و خوب هم ميزنيم.
سپس ارد و پودر پسته و هل را اضافه و با مواد مخلوط کرده، این خمیر حتما باید یک بار چرخ شود تا نرمتر شود، بعد از چرخ کردن با هر قالبی که دوست دارید قالب بزنید و روی سینی که کاغذ انداخته اید بگذارید.
فر را از قبل گرم کرده و شیرینی ها را در طبقه ی وسط فر قرار می دهیم، تایم اماده شدن بسته به درجه حرارت فر داره، معمولا یه ربع زمان لازم داره و زمانی که زیر شیرینی طلایی شد اماده است، گریل لازم نداره، اجازه بدید حسابی سرد بشه و بعد از سینی جدا کنید.

نکته شیرینی پسته ای

میشه برای خوش رنگ تر شدنش یک مقدار رنگ سبز خوراکی اضافه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.