شیرینی نسکافه ای

0
Rate this post

شیرینی نسکافه ای یه شیرینی فوق العاده خوش عطر و طعمه که هر کی تا حالا درستش کرده مشتریش شده. با ما همراه باشید تا این دستور پخت عالی و راحت رو با هم یاد بگیریم و اونو آماده کنیم. پیچیدن عطرش تو خونه حس زندگی و تازگی به خونه میده و کانون خانواده رو گرم گرم میکنه. محور هر خونه ای خانم خونست که با هنر و ذوق و سلیقش گرما بخشه خونه باشه. پس به عنوان کلید اصلی زندگی و شادابی این شیرینی رو یاد بگیرید و عطر زندگیتونو عالی کنید. دستور پخت شیرینی تر در همین سایت در اختیار شماست تا بتونید با انواع و اقسام شیرینی بهترین باشید.

مواد لازم

آرد ۲۲۵ گرم

کره۲۲۵  گرم

نشاسته ذرت ۵۰ گرم

شیرینی نسکافه ای

پودر قند ۶۰  گرم

نسکافه ۲ ق غ

وانیل و آب جوش مقداری

طرز تهیه شیرینی نسکافه ای

پودر قند و کره را با همزن حسابی مخلوط میکنیم تا رنگش کاملا روشن بشه. وانیل و نسکافه حل شده در آب جوش (آب بسیار کم در حد۱ تا ۲ ق) اضافه میکنیم و یکم مخلوط میکنیم.

بعد از اون آرد و نشاسته الک شده رو اضافه میکنیم و با دور تند همزن مخلوط میکنیم تا خمیر یکدست بشه. وقتی که خمیر آماده شد با قیف و ماسوره هر مدلی که دوس دارین شکوفه بزنین. شیرینی ها رو داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۶۰درجه برای ۱۰ تا ۱۲ دقیقه قرار بدین.

نکته: شکلات چیپسی ها رو قبل از اینکه بذارین تو فر روی شیرینیاتون بذارین تا بهش بچسبه و همچنین شیرینیتون خیلی تو فر نمونه ک حالت بیسکوییتی پیدا کنه. چون شیرینیه کاملا نرم و خوش بافتیه.

اینم از شیرینی نسکافه ای مخصوص پذیرایی برای شما دوست داران آشپزی و هنر! امیدواریم تونسته باشیم بهتون کمکی کرده باشیم تا لحظات خوبی رو کنار خانواده بسازید.

نوش جونتون

هنر دوست عزیز:
@qaza_deser_1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.