شیرینی ترک دار

0
5/5 - (1 امتیاز)

پذیرایی از مهمان یکی از اصول اولیه مهمانداری است.  طریقه ی پذیرایی با توجه به فصل و موقعیت متفاوت است. اما در اکثر مواقع این پذیرایی با انواع شیرینی ها انجام میشود. اما گاهی  خرید شیرینی غیر ممکن است و شما نمی توانید به خرید بروید! حال باید چه کرد؟ بهترین گزینه ای که دارید این است که خودتان شیرینی درست کنید. شیرینی ترک دار رسپی امروز ماست که به صورت آماده میشود و شما به راحتی می توانید در چنین مواقعی از آن استفاده کنید. به شما پیشنهاد می دهیم این شیرینی خوش طعم رو از دست ندید و حتما این رسپی رو تا انتها دنبال کنید. میتونید با یه لیوان چای داغ پرتقالی، پذیراییتونو کامل تر هم کنید.

خوراکی های خونگی همگی نشانگر سلیقه ی کدبانوی خانه است. نهایت سلیقه خود را به نمایش بگذارید تا تحسین دیگران را بر انگیزید. این دستور متعلق به یکی از دوستان خوب آشپزی با ماست که اونو با ما و شما به اشتراک گذاشته. امیدواریم که خوشتون بیاد.

مواد لازم:

آرد: 75 گرم

شکر قهوه ای 100گرم

تخم مرغ 1عدد درست

پودر کاکائو: 30 گرم

کره سرد خرد شده: 30 گرم

نمک: یک پنس

بیکینگ پودر: یک دوم ق چ

وانیل: یک دوم ق چ

پودر قند به میزان لازم

شکلات چیپسی نسوز: شصت گرم

 

طرز تهیه شیرینی ترک دار

ارد و شکر و پودر کاکائو را از الک درشت رد کنید و ب پ و نمک را با آن اضافه و مخلوط کنید. کره را به خورد مواد خشک بدهید تا مانند شن شود.

حالا تخم مرغ و شکلات چیپسی وانیل را به مواد اضافه و هم بزنید تا خمیر یکدستی شود. اندازه یک گردو از مواد برداشته، گرد کنید و در پودر قند بغلتانید و روی سینی فر (از قبل گرم شده و کاغذ انداخته) با فاصله بگذارید.

درجه فر 180

مدت زمان پخت 15دقیقه

عکس و رسپی :اکرم صلاحی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.