سوپ مین استرونه

0
Rate this post

دوستان عزیز سلام ، امروز ی سوپ اصیل و خوشمزه از ایتالیا خواهیم داشت. اسمش هست سوپ مین استرونه که دستور پخت راحتی هم داره…

سوپ مین استرونه

مواد لازم:

سیر ۱ حبه

لوبیا سفید پخته شده

پیاز خرد شده

کدو ۱عدد خرد شده

هویج خرد شده

آویشن

ساقه کرفس۲ عدد

سوپ مین استرونه

پاستا پخته شده

ریحان تازه

پنیر پارمسان

کلم خرد شده

روغن زیتون

برگ بو

تره فرنگی

سیب زمینی

گوجه فرنگی

طرز تهیه سوپ مین استرونه

پوست پیاز و سیر را بگیرید و خیلی ریز خرد کنید پوست هویج را گرفته و به اندازه های ریز خرد کنید همه ی سبزیجات را در قابلمه سوپ بریزید سر و ته تره فرنگی را بگیرید و خوب بشویید و سپس به قطعات نیم سانتی خرد کنید و به سبزیجات اضافه کنید کلم را هم خرد کرده و به سبزیجات اضافه کنید.

برگ بو را اضافه کرده و تفت دهید تا کمی نرم شوند حدود ۱۵ دقیقه . سیب زمینی را شسته و پوست ان را بگیرید و نگینی خرد کنید .

اب لوبیا را گرفته و دم دست بگذارید گوجه را پوست کنده ریز خرد کنید و تفت دهید و به سوپ اضافه کنید اگر اب سبزیجات نداشتید استاک سبزیجات بریزید پس از ۳۰ دقیقه اگر اسفناج و برگ چغندر داشتید اضافه کنید چون این سوپ باید شفاف باشد بهتر است ماکارانی ها را بجوشانیم و بعد از کمی پخت به سوپ اضافه کنیم از برگ تازه ریحان و پنیر پارمسان هنگام سرو استفاده کنید.

سوپ شما اماده است.
نوش جان ??

این هم از سوپ مین استرونه عالی و خوشمزه ی ما… امیدواریم که بدردتون خورده باشه… اگه غذای ایتالیایی دوست دارید، میتونید طرز پخت پلو با مرغ به سبک ایتالیایی رو هم در همین سایت دنبال کنید. غذاهای ایتالیایی طعم خیلی خوبی دارند و برای تغییر در سلیقه ی غذایی پیشنهاد مناسبی هستند. از همراهیتون ممنونیم. آشپزی با ما همراه همیشگی شما…

@ng.food :عکس و رسپی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.