رول املت خانواده با اسفناج و چدار

0
Rate this post

طرز تهیه رول املت خانواده  با اسفناج و چدار برای صبحانه ی شما عزیزان آماده شده. این رسپی تقدیم نگاه گرمتان و امیدواریم که شما هم مثل ما از آن راضی بشوید و بتوانید در جمع خانواده از آن بهره ببرید و استفاده کنید. این املت برای میان وعده و شام سبک هم بسیار مناسب است و تنها برای صبحانه نیست. اما در یک روز تعطیل خوردن یک صبحانه ی مفصل و خانوادگی بسیار رضایت بخش است.

مواد لازم :

1 پیمانه شیر

رول املت خانواده

1 پیمانه آرد

8 عدد تخم مرغ

1 قاشق سوپ خوری خردل

2 بسته اسفناج

200 گرم پنیر چدار رنده شده

به میزان لازم نمک و فلفل

به میزان لازم روغن زیتون

طرز تهیه رول املت خانواده

فر را تا دمای 350 درجه گرم کنید. یک سینی فر(حدوداً 25 در 40 سانتی متری) را با روغن، چرب کنید. کف سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید و فاصله ای 3 سانتی متری در دو طرفِ کوتاه تر بگذارید بماند.

در یک کاسه، شیر و آرد را با هم مخلوط کنید. تخم مرغ ها، خردل دیجون، 1 قاشق چایخوری نمک و فلفل را اضافه کنید و هم بزنید. مخلوط را داخل سینی بریزید و روی آن اسفناج را به طور یکنواخت بپاشید.

سینی را داخل فر بگذارید و اجازه دهید 10 الی 12 دقیقه بپزد. روی آن پنیر چدار را بریزید و باز بگذارید 2 الی 4 دقیقه در فر بماند تا پنیر روی آن آب شود. سینی را از فر خارج کنید. از یک سمت املت شروع کنید، کاغذ روغنی را جدا کنید و املت را رول کنید. آن را برش دهید و سرو کنید.  حالا که رول املت خانواده با اسفناج و چدار ما آماده شد، بهتر میشود تصمیم گرفت که آیا مناسب است یا نه… تصمیم نهایی با شما… به عنوان یک بانوی ایرانی برای من به شخصه بسیار مناسب بود. طعمی شبیه به املت مراکشی داشت. امیدوار هستم که طعم آن برای شما هم دلپذیر باشد. نوش جان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.