رولت استیک و پنیر

0
Rate this post

با یه غذای گوشتی در خدمت شماییم. رولت استیک و پنیر یه غذای مقوی و پر از پروتئینه که طعم و عطر خوب پنیر کاملا در اون حس میشه. اگه طرفدار غذاهای پنیری هستید، این غذا رو از دست ندید. بسیار لذیذ هستش و طعمش به یاد موندنیه. با ما همراه باشید تا این رسپی خوشمزه رو با هم یاد بگیریم و از اون برای گرم کردن کانون خانواده استفاده کنیم. خوردن غذاهای خوشمزه در کنار خانواده، میتونه بین اعضای خانواده صمیمیت به وجود بیاره.

مواد لازم:

گوشت راسته گوساله ورقه شده به تعداد لازم

نمک 8/1 قاشق چایخوری

پودر انجیر 8/1 قاشق چایخوری

پیاز رنده شده 4/1 قاشق چایخوری

فلفل سیاه 3/1 قاشق چایخوری

رولت استیک و پنیر

روغن زیتون 8/1 پیمانه

پنیر ورقه‌ای (گودا یا چدار) به مقدار لازم

فلفل دلمه‌ای رنگی خرد شده 8/1 پیمانه

برگ شاهی 2/1 پیمانه

طرز تهیه رولت استیک و پنیر

راسته گوساله را به صورت ورقه ورقه برش بزنید سپس بین کیسه فریزر قرار دهید و با بیفتک‌کوب بکوبید. روی گوشت نمک و پودر انجیر بمالید و کاملا فشار دهید تا جذب گوشت شود. حال گوشت را به مدت 24 ساعت در یخچال قرار دهید تا بیات و نرم شود.

سپس پیاز رنده شده، روغن زیتون و فلفل سیاه به گوشت بزنید و مجددا 12 ساعت در یخچال قرار دهید. ورقه‌های گوشت را با بیفتک‌کوب روی تخته گوشت کمی بکوبید سپس یک ورقه پنیر خرد شده و چند برگ شاهی و فلفل دلمه‌ای رنگی خرد شده را روی گوشت قرار دهید و آن را رول کنید و دو طرف رول را با خلال دندان محکم کنید.

در انتها تابه یا گریل چدنی را کمی چرب کنید؛ و رول‌ها را سرخ کنید؛ به طوری که همه جهات کاملا سرخ شوند.

رولت استیک و پنیر برای سرو شدن آمادست. امیدواریم که از این غذای خوشمزه نهایت استفاده رو ببرید و بتونید ازش تو وعده های غذاییتون استفاده کنید. از اینکه کماکان مارو دنبال می کنید، کمال تشکر رو داریم. این غذا رو می تونید با سس قارچ هم مصرف کنید که بی نهایت خوشمزه میشه. نوش جون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.