دسر کدو حلوایی و موز

0
Rate this post

طرز تهیه دسر کدو حلوایی رو یبار براتون گذاشتیم… اینبار میخوایم طرز تهیه دسر کدو حلوایی و موز رو براتون بذاریم… قراره یه ماده ی خیلی مقوی به دستور پخت اضافه شه… با ما همراه باشید تا این دسر فوق العاده رو با هم آماده کنیم و از خوردنش در کنار خانواده لذت ببریم و سلامت خانواده رو هم تامین کنیم… موز ارزش غذایی بسیار بالایی داره که توصیه میشه حتما مورد استفاده قرار بگیره….

سلام عصر پاییزیتون بخیر مهربونا، بعد از چند روز کم کاری امروز تصمیم گرفتم یه دسر خوشمزه و کمی متفاوت درست کنم ??
#دسر_کدو حلوایی_موز #دسر_کدو_حلوایی #دسر

مواد لازم:

کدو حلوایی پخته شده و پوره شده یک لیوان

موز دو عدد متوسط

بیسکوییت پتی بور سه بسته نه عددی

گردو خرد شده نصف پیمانه

هل و دارچین هرکدام یک ق چ

شکر یک لیوان

طرز تهیه دسر کدو حلوایی با موز

ابتدا کدو حلوایی رو با یک لیوان آب و یک لیوان شکر بپزید و پوره کنید، یک لیوان شکر رو با سه ق غ اب مخلوط کنید و روی حرارت قرار بدین تا به جوش بیاد و اب موجود داخل شکر بخار بشه و شکر به رنگ کاراملی در بیاد، غلیظ که شد از روی حرارت بردارید و کف قالبتون رو سفلون بکشید و از کارامل بریزید و بقیه ی کارامل رو با پوره ی کدوحلوایی مخلوط کنید، روی کارامل یک لایه بیسکوییت پنی بور بچینید و گردو و دارچین و هل که با هم مخلوط کردید بریزید و سپس یک لایه نازک پوره کدوحلوایی بریزید و موز حلقه شده بذارید و بعد دوباره بیسکوییت بذارید و تا چهار بار تکرار کنید، دسر رو به مدت یک ساعت داخل یخچال گذاشته و بعد برگردونید.

به به… دسر کدو حلوایی  ما هم آماده ی سرو شد… هم خوشمزست و هم تو دل بر… دیگه چی میخواید؟ از همراهیتون ممنونیم و نوش جونتون باشه… آشپزی باما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.