دسر کاراملی عربی

0
4/5 - (4 امتیاز)

قبلا آموزش دسر عربی رو داشتیم… این دسر هم شبیه همونه ولی کاملا کاراملی… دسر کاراملی عربی یه دسر خوشمزه و خوش رنگ و لعابه که برای پذیرایی از مهموناتون حرف نداره… بی نهایت خوشمزست و هر کی که خورده… با خودشم برده… با یبار انتخاب کردنش برای پذیرایی، مطمئن باشید که میشه پای ثابت انتخاباتون… بس که عالی و خوشمزست. پس با ما همراه باشید تا این دسر کاراملی عالی رو یاد بگیریم و از خوردنش در کنار خانواده لذت ببریم…

مواد مورد نیاز

خامه صبحانه…… یک پاکت

پودر کرم کامل آماده….. یک بسته

شیر……۲ پیمانه

بیسکویت پتی بور…… ۱ بسته (حدود ۱۲ عدد)

پودر ژلاتین……. یک قاشق غذاخوری

پودر نسکافه……. یک قاشق سوپ خوری

هات چاکلت…..۱ بسته

طرز تهیه دسر کاراملی عربی

ابتدا کرم کارامل رو با دو لیوان شیر حل میکنیم و میزاریم رو حرارت تا کاملا ذرات پودر کارامل حل بشه. بعد پودر نسکافه و ژلاتین  و هات چاکلت رو میریزیم و هم میزنیم. از رو حرارت برداشته و سپس بیسکویت ها رو خرد کرده و بهش اضافه میکنیم و داغ میریزیم تو مخلوط کن تا کاملا حل بشه.

من از گوشت کوب برقی استفاده کردم. وقتی کمی از حرارت افتاد خامه را اضافه کرده و با قاشق آروم مخلوط میکنیم. ابتدا سس کرم کارامل را داخل قالب ریخته و بعد مواد آماده دسر را روش میریزیم و چند ساعتی در یخچال میزاریم تا کاملا ببنده..

برای راحت جدا شدن دسرتون از قالب بهتره قالبتونو بشورین و ۲۰ دقیقه داخل فریزر بزارین و بعد خیلی کم با فرچه چرب کنین و بعد سس و بعد مواد دسرتون رو بریزین.

من از قالب تکسچر استفاده کردم. برای استفاده از قالب، صفحه سیلیکونی روشو یکم چرب کنید. بعد داخل قالب ناودونی قرار می دیم.

 

اینم از دسر کاراملی عربی خوشمزمون… یه دسر فوق العادهبرای کسانی که سخت پسندن… امیدواریم که مورد پسند واقع شده باشه… نوش جون

insta:@Atiyeh.azad.16

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.