بادمجان سوخاری فیلیپینی

0
5/5 - (1 امتیاز)

غذاهای سوخاری جزو غذاهایی هستند که بسیار پر طرفدار شده اند. خصوصا مرغ سوخاری و انواع قارچ سوخاری…. اما امروز ما میخوایم بادمجان سوخاری فلیپینی رو به شما آموزش بدیم. یه غذای بسیار خوشمزه که به روش سوخاری آماده میشه و هم برای بادمجون دوستا مناسبه و هم برای کسانی که زیاد علاقه به بادمجون ندارن. این دستور رو دنبال کنید و در انتها ببینید که نظر شما در موردش چیه؟ لایق اینهمه تعریف ما هست یا نه؟ یه غذای سوخاری اونم با روغن کم! بادمجان معمولا برای سرخ شدن به روغن زیادی نیاز داره که تو این غذا این مورد صدق نمی کنه خوشبختانه.

مواد لازم :

بادمجان کوچک و قلمی : 2 عدد

تخم مرغ: 2 عدد

ارد سوخاری: مقداری

بادمجان سوخاری

نمک فلفل

پودر پیاز و سیر

طرز تهیه بادمجان سوخاری

بادمجان ها رو کباب کنید و پوستشون رو بگیرید و بادمجان هارو با کفگیر با گوشت کوب کمی بکوبید یک ذره نه زیاد که له بشن فقط پهن بشن کافی هست.
بعد بهشون نمک و فلفل و خیلی کم پودر سیر و پیاز بزنید. تخم مرغ هارو هم بزنید و پودر سیر و پیاز رو اضافه کنید بادمجان ها رو در تخم مرغ فرو کنید، و بعد در ارد سوخاری و دوباره در تخم مرغ و باز در ارد سوخاری بغلتانید و بعد سرخشون کنید.

یک خوبی که این غذا داره این هست که اصلا بادمجون ها به خودشون روغن نمی گیرن .

بادمجان سوخاری فلیپینی ما آمادس و برای سرو تنها نیاز داره که اونو در ظرف بچینیم و تزیین کنیم و بر روی میز بذاریم. امیداریم که این طعم رو دوست داته باشید و ازش خوشتون بیاد. برعکس چیزی که اکثریت فکر می کنن، بادمجان فواید زیادی داره و نباید از خوردنش غافل شد. غذاهای زیادی هم میشه باهاش درست کرد که از محبوبترینشون، کشک بادمجان و میرزاقاسمی هستند. با تشکر از همراهی شما… نوش جون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.