کیک پنیری با سس کاراملی

0
Rate this post

بازم یه آموزش عالی دیگه برای یه کیک عالی دیگه! کیک پنیری تا حالا خوردید؟ دوست داشتید خودتون هم درستش کنید؟ بلد نبودید و درستش نکردید؟ اما حالا میتونید یه کیک پنیری با سس کاراملی عالی رو با این رسپی آسون و کامل آماده کنید و از خوردنش تو یه عصر زیبا لذت ببرید.

هماونطور که خودتون هم می دونید، کیک ها انواع و اقسام مختلفی دارند. اینکه همیشه کیک ها باید شیرین مطلق باشن خیلی قدیمی شده. هر چند این کیکم شیرینه اما شوری پنیر تو این کیم میتونه هر فردی رو پای این کیک عالی میخکوب کنه. پس با ما همراه باشید تا این کیک خوشمزه و عالی رو آماده کنید و ازش لذت ببرید. می تونید کیک پایه رو کیک اسفنجی کنید.

#کیک_پنیری_با_سس_کاراملی

مواد لازم

کره به دمای محیط رسیده……۱۰۰ گرم

پنیر خامه ای……۲۰۰گرم

شکر…..یک پیمانه و نصفی

کیک پنیری با سس کاراملی

تخم مرغ…..۴عدد

آرد……۲پیمانه و ۱/۴ پیمانه

وانیل….نوک چاقو

نمک…..یک پنس

بکین پودر…..۲قاشق چای خوری

طرز تهیه کیک پنیری با سس کاراملی

ابتدا کره با پنیر خامه ای با همزن بزنید. بعد شکر را اضافه می کنیم. دوباره می زنیم. تا یکدست بشه. تخم مرغ را دونه دونه اضافه می کنیم. هر تخم مرغ را حدود ۳۰ ثانیه می زنیم. با آخرین تخم مرغ وانیل رو هم می ریزیم. آرد و بکین پودر و نمک را مخلوط کرده.

در دو مرحله به مواد اضافه می کنیم. خیلی کم با همزن می زنیم. در حدی که مخلوط بشه. داخل قالب رو روغن جدا کنده می زنیم. مواد را داخل قالب ریخته.در فر از قبل گرم شده به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه با حرارت ۱۷۰ قرار می دهیم.

#سس_دولسه_دلچه_کاراملی#سس_کاراملی

برای درست کردن این سس خوشمزه، یک بسته قوطی شیر عسلی را بردارید. داخل آب جوش بندازید.حدود ۴تا۵ ساعت بمونه. قوطی را از پهلو بزارید.حرارت باعث تغییر رنگ این مایع میشه.بزارید حتما حتما خنک بشه.بعد درشو باز کنید.روی انواع کیک و بیسکویت می تونید بریزد.

اینم از کیک پنیری با سس کاراملی عالیمون که رو دستش کیکی نمیتونه بلند شه!! نوش جونتون

insta:@atiyeh.azad.16

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.