کیک قهوه

0
Rate this post

قهوه دوست دارید؟ قهوه در حال حاضر یکی از پر طرفدار ترین نوشیدنی های گرمه! تو ایران هم جا افتاده و کم کم داره تو خانواده ها نفوذ میکنه. انقدری هم نفوذ کرده که کیک هامون هم با قهوه درست میشن! آموزش کیک قهوه رو داریم که از طرف یکی از دوستانمون ارسال شده و ما اونو باا شما به اشتراک گذاشتیم تا با هم این کیک خوشمزه رو آماده کنیم و از خوردنش لذت ببرید. توجه کنید که طعم قهوه کمی تلخه و مطمئنا این تلخی که آزار دهنده هم نیست تو کیکتون مشخصه. البته همانطور که گفتم اصلا آزار دهنده نیست و طعم خوبی به کیک میده. اما عطر فوق العاده ای داره این کیک قهوه ای متمایز!

با ما همراه باشید با دستور پخت کیک قهوه خوشمزه و خوش عطر که دل خیلی ها رو برده. این دستور خیلی راحته و به مواد خاصی هم احتیاج نداره. اگه قهوه دوست دارید، میتونید دستور پخت شیرینی دانه قهوه رو ببینید.

مواد مورد نیاز

ارد : ٢ پ

تخم مرغ : ٣ عدد

شکر: ١ پ

پودر قهوه : ٣ ق غ

شیر: ١پ

کره: ١۵٠گرم

یا روغن مایع: نصف پ

بکینگ پودر: ١ق چ

وانیل: نصف ق چ

طرز تهیه کیک قهوه

تخم مرغ ها را در ظرفی مناسب شکسته با دور تند همزن بزنید تا پف کرده و کشدار شود، سپس شکر را اضافه کرده و مجددا بزنید تا مایه یکدست شود، وانیل، روغن یا کره نرم و به دمای محیط رسیده و شیر را اضافه کرده و خوب هم بزنید، ارد و بکینگ پودر را مخلوط کرده الک کنید و به مایه اضافه کنید، (طی سه مرحله)

در این مرحله همزن را کنار گذاشته با استفاده از لیستک مواد را در یک جهت مخلوط کنید، قهوه را اضافه کرده با مواد مخلوط کنید، مواد را در قالب ریخته در فر ١٨٠ درجه گرم شده، حدود ۴۵ تا ۵٠ دقیقه بپزید.

کاری از بانوی هنرمند
@qaza_deser_1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.