کیک با رویه گاناش

0
Rate this post

یه پست شکلاتی واسه کسایی که عاشق شکلاتن ? چیز کیک شکلاتی… ابتدا ی کیک شیفون شکلاتی درس کردم و بعد مواد چیز کیکو اماده کردم. کیک با رویه گاناش را همراه ما آموزش ببینید و از آن در وعده های غذایی خود بهره ببرید.

کیک شیفون شکلاتی

تخم مرغ ۴عدد

ارد ۲پ

شکر ۱ پ

روغن ۳/۴ پ

بکین پودر ۲ق چ

کیک با رویه گاناش

وانیل ۱/۲ق چ

شیر ۱پ

نمک ۱ پینج

پودرکاکائو ۲ق س

طرز تهیه کیک با رویه گاناش

ابتدا سفیده و زرده ها رو جدا کردم و سفیده رو داخل یخچال گذاشتم وقتی کامل خنک شد همراه نصف شکر با همزن ابتدا با دور کند سپس با دور تند زدم تا فرم گرفت. سپس داخل یخچال گذاشتم و زرده هارو با وانیل و نصف دیگه شکر زدم. سپس شیرو اضافه کردم و بعدشم روغن رو اضافه کردم.

حالا همزن رو کنار میزاریم و مخلوط ارد رو در سه مرحله به حالت دورانی با مواد مخلوط کرده (ارد و نمک و پودر کاکائو بکین پودر که سه بار الک شدن) و در اخر سفیده رو با مواد در سه مرحله فولد کرده و در قالب ۲۳ سانت ریختم و در فری که ربع ساعت قبل گرم کردم بمدت ۴۵ دقیقه با درجه ۱۸۰ پختم .

گاناش

یک کیک کاکایو ساده
نسبت دو به یک شکلات و خامه برای تهیه گاناش

داخل کیک کمی خالی کردم تا یک دست بشه ۱۰۰ گ خامه رو حرارت دادم۲۰۰ شکلات اضافه کردم هم میزنیم تا یک دست بشه کیک که از خنکی افتاد گاناش و میریزیم

روشم خامه کاکایویی ????

اینم از کیک با رویه گاناش خوشمزه ی ما که طرز تهیه آسونی داشت و خیلی راحت می تونید آمادش کنید. امیدواریم که این دستور پخت هم بدردتون خورده باشه و تونسته باشید ازش استفاده کنید. اینم از دستور غذای امروز ما… نوش جون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.