کیک با روکش نارگیلی

0
Rate this post

#کیک_روکش_نارگیلی: آموزش کیک از پر طرفدار ترین آموزشهاست. امروز براتون آموزش کیک با روکش نارگیلی آماده کردیم که امیدواریم باب میلتون باشه و بتونید ازش نهایت استفاده رو ببرید. اگه هم موقع کیک درست کردن مشکلاتی دارید میتونید با مطالعه مقاله دلایل ترک خوردن کیک مشکلاتتون رو در موقع کیک پختن رفع کنید. با ما همراه باشید و این آموزشو از دست ندید.

مواد مورد نیاز

تخم مرغ ٣عدد

شکرنصف لیوان

وانیل کمی

اب سرد نصف لیوان (میتوانید از شیر هم استفاده کنید)

پودر نارگیل ٣قاشق غذاخوری

ارد ١و١/٢پیمانه

روغن مایع ۵ قاشق غذاخوری

بکینگ پودر ١قاشق مرباخوری

هل مقداری

گلاب دو قاشق غ خوری

طرز تهیه کیک با روکش نارگیلی

ابتدا تخم مرغ و وانیل وشکررا با هم زن بزنید تا کرم رنگ و کشدار بشه بعد اب سرد را اضافه میکنیم و چنددقیقه میزنیم سپس روغن را اضافه کرده دو دقیقه میزنیم .

گلاب و هل را اضافه کنید .بعد ارد الک شده و بکینگ پودر را اضافه کرده به اهستگی مخلوط میکنیم و در اخر پودر نارگیل مواد را داخل قالب ریخته در طبقه ی وسط فر با حرارت ١٨٠ بیست تا بیست و پنج دقیقه میپزیم در این فاصله مواد رویه را اماده میکنیم دوتا سفیده ی تخم مرغ را میزنیم تا کاملا سفید بشه واز ظرف نریزه سپس نصف پیمانه شکر را اضافه کرده هم میزنیم

و بعد ١و ١/٢پیمانه پودر نارگیل اضافه میکنیم و اهسته با قاشق مخلوط میکنیم پف سفیده نباید بخوابه حالا همونجوری که فر روشنه کیک پخته شده را خارج میکنیم مواد رویه را روش پهن میکنیم و دوباره به مدت ١۵ دقیقه داخل فرمیزاریم تا روش طلایی بشه وبعداز سرد شدن برش میزنیم.

 

یه کیک عالی و خوشمزه، با بافتی عالی و دلچسب. ممنون از اینکه باز هم مارو در یه آموزش دیگه همراهی کردید. لحظه هاتون پر از شادی و شیرینی.

نوش جون

کاری ازکدبانوی هنرمند:
@ashpaziibakadbanu

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.