کوکوی مرغ و قارچ

0
5/5 - (1 امتیاز)

یه کوکوی خوشمزه با مواد خوشمزه داریم براتون. کوکوی مرغ و قارچ که هم خوشمزست و هم مقوی! این کوکوی عالی رو آماده کنید و از خوردنش لذت ببرید. بعنوان پیش غذا هم استفاده میشه و میتونید اونو تو میان وعده هاتون هم استفاده کنید. طرز پخت راحتی داره و فقط باید با دقت پیش برید و مراقب باشید که تو روغن نسوزه. بعدم میتونید اگه روغن اضافه داشت، اونو با یه دستمال تمیز بگیرید و روغنشو کم کنید. هر چند به روغن زیادی احتیاج نداره. اما تا اسم کوکو میاد همه ی فکرا میره سمت روغن زیاد!!

معمولا کوکو سیب زمینی روغن زیادی میخواد که خوب طبیعیه. اما مرغ و گوشت نیاز به روغن آنچنانی ندارند. مثلا کوکوی مرغ مجلسی چون با مرغه ، نیاز به مصرف روغن زیاد نداره. البته از ماهیتابه های کم روغن هم اگه استفاده کنید، دیگه مشکلی ندارید و میتونید یه غذای سالم میل کنید…

مواد لازم برای تهیه این غذای عالی و خوشمزه

مرغ

قارچ

سیر

فلفل دلمه

تخم مرغ

جعفری

روغن

کره

نمک و فلفل و زردچوبه

اب

 

طرز تهیه کوکوی مرغ و قارچ عالی و خوشمزه

یک عدد سینه کامل مرغ رو قشنگ بشورید. همراه نمک و زردچوبه و فلفل و سیر و یه لیوان ابجوش چهل دقیقه بپزین. بعد ریش ریش کرده یا نگینی خرد کنید. چهار پنج عدد قارچ نگینی رو داخل کره سرخ کرده تا ابش تبخیر بشه .

یک عدد فلفل دلمه ایی رو ریز خرد کرده و همراه سه عدد تخم مرغ و نمک و فلفل و یه پیمانه جعفری تازه خرد شده به مواد گوشتی اضافه کرده و مخلوط میکنیم و داخل روغن داغ کوکوی مرغ و قارچ رو با حرارت ملایم سرخ کنید. نووش جون بزنین بر بدن ?

خوب چطور بود کوکوی مرغ و قارچ ؟ راضی بوید؟ امیدوارم باز تونسته باشیم یه سهمی تو لحظه های خوبتون داشته باشیم.

هنردوست عزیز:
foodsrojin

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.