کوکوی مرغ مجلسی

0
5/5 - (1 امتیاز)

رسپی کوکوی مرغ مجلسی رو امروز داریم که خیلی آسون و سریع آماده میشه. این دستور با مواد خاصی تهیه میشه و طعمش هم بی نظیره. خصوصا که گردو زعفرون داره و عطر و متفاوت متفاتی به غذامون میده. کوکو مرغ مجلسی برای مهمونی هاتون بسیار مناسبه و میتونید ازش در کنار غذای اصلی استفاده کنید و از طعم و عطرش لذت ببرید. مطمئنا مهموناتون هم از این غذای لذیذ و خوشمزه استقبال می کنند.

در کنار این کوکو میتونید از عدس پلو استفاده کنید. تا یه پلوی خوشمزه و یه کوکو عالی رو با هم ست کنید و از خوردنشون لذت ببرید. این غذا علاوه بر تمام تعاریف بسیار مقوی هم هست. کوکوی مرغ مجلسی رو به بهترین شکلی که میتونید تزیین کنید و مهموناتون رو با سلیقه ی خوبتون شگفت زده کنید.

این کوکو رو میتونید برای گردشهاتون هم استفاده کنید چون هم سبکه و هم راحت میشه آمادش کرد و به شکل ساندویچ مصرفش کرد.

مواد مورد نیاز

سینه مرغ ۱عدد

پیاز ۱عدد

سیب زمینی ۱عدد

زرشک

گردو

زعفران دم کرده ۲ق غ

تخم مرغ ۵عدد

هویج پخته ۱عدد

پکینگ پودر ۱ق م

طرز تهیه کوکوی مرغ مجلسی

سینه مرغ رو پخته چرخ میکنیم و با پیاز تفت داده و هویج پخته و خورد شده و سیب زمینی اب پز رنده شده و زعفران و نمک و ادویه و تخم مرغ را با هم مخلوط میکنیم و ته ماهیتابه رو چرب میکنیم و مواد رو میریزیم و روش زرشک و گردو میریزیم و در ظرف رو با فویل میپوشونیم و تو فر ۱۸۰درجه نیم ساعت میذاریم تا خوب پخته بشه و سرخ بشه

بعد سرد شدن برش میزنیم.

این هم از کوکوی مرغ مجلسی فرد اعلا و خوشمزه که مطمئنا دلتونو بعد از یبار استفاده میبره. پس حتما و حتما استفاده کنیدش و از خوردنش لذت ببرید و سفره ها و لحظاتتون رو رنگی رنگی کنید.

نوش جان

کار بانوی هنرمند:
@simin__nahani

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.