چیز کیک کاراملی

0
Rate this post

یادتونه یه چیز کیک درست کردم با سس کاراملی. اینم بقیه سس کاراملی هست. البته تبدیل به چیز کیک شده.☺ بیس چیز کیک  من معمولا کیک درست می کنم. شما می تونید بیسکویت بزنید. اگه هم دوست دارید میتونید دستور پخت کاسترد بیسکویتی رو در همین سایت دنبال کنید.

#چیز_کیک_کاراملی

مواد مورد نیاز

پنیر ماسکارپونه…..۱بسته

خامه صبحانه…..۱بسته

پودر قند…..۳قاشق غذاخوری

سس کاراملی کیک ……نصفه قوطی

پودر ژلاتین…..۲قاشق غذاخوری

شیر سرد…..نصفه پیمانه

طرز تهیه چیز کیک کاراملی

ابتدا ژلاتین را روی شیر سرد بپاشید. روی بخار کتری بزارید تا کاملا یکدست بشه. ابتدا خامه و پنیر ماسکارپونه را با هم مخلوط کنید. پودر قند اضافه کنید.

با همزن برقی بزنید تا کاملا یکدست بشه. بعد ژلاتین بن ماری شده را اضافه کنید. سپس سس کاراملی هم بریزد. مواد که یکدست روی بیس مورد نظرتون بریزد.

داخل یخچال بزارید تا سفت بشه. روشم با همون مقداری سس کاراملی که کنار گذاشته بودیم مدل دادم.

طرز تهیه کیک کاراملی خوشمزه و خوش رنگ و بومون هم تموم شد. امیدواریم تونسته باشیم تو رنگی کردن سفره هاتون کمکی کرده باشیم. این کیک فوق العاده آسون و خوشمزه از طرف یکی از همراهان آشپزی با به اشتراک گذاشته شده که امیدواریم مورد پسند واقع شده باشه. از کیک ها برای وعده های صبحانه و عصرانه و امثالهم استفاده کنید. دیگه هم لازم نیست بگیم که برای مهمونی های عصرونه چقدر مناسبه و میتونه ذوق و هنرتون رو نشون بده؟!

 

کیک کاراملی رو آماده کنید و ازش لذت ببرید. تو لحظه های خوبمون ما هم دوست داریم که شریکتون باشیم پس حتما و حتما درستش کنید و به یاد آشپزی با ما هم باشید. لذت خوردن کیک تو یه عصر زیبا و یا صبح زیباتر میتونه خیلی دل فریب باشه! این کیک به عنوان دسر هم استفاده میشه و شما میتونید با چای و یا قهوه و حتی آبمیوه طبیعی اونو سرو کنید و ازش لذت ببرید.

نوش جونتون و ممنونیم از همراهیتون

insta:@atiyeh.azad.16

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.