چیز کیک زبرا

0
5/5 - (1 امتیاز)

حتما تا حالا زیاد اسم چیز کیک زبرا رو شنیدید؟ یه کیک خوشمزه که داخلش طرح های قشنگی داره. دلیل اینکه اینهمه علاقه مندم داره همین طرحهای قشنگشه. این کیک بدون فر هم آماده میشه… کیکهای بدون فر هم میتونن بافت هایی عالی داشته باشن. این کیک خوشمزه رو از دست ندید.

از کیک های بدون فری که آموزششون تو این سایته میتونیم به کیک وانیلی بدون فر اشاره کنیم.

مواد لازم :

چیز کیک زبرا

بیسکویت :200 گرم.(1 بسته)

کره:70 تا 100 گرم

پودر ژله آلونه ورا: 1 بسته

آب جوش: 1/2 پیمانه

پنیر خامه ای : 200 گرم

خامه صبحانه: 200 گرم

وانیل1 : قاشق چایخوری

پودر کاکائو: 1 قاشق سوپخوری

شکر :1/3 پیمانه

طرز تهیه چیز کیک زبرا

اول آبجوش را با پودر ژله مخلوط می کنیم به روش بن ماری تا کاملا مخلوط شود,میذاریمش کنار تا دماش پایین بیاد.

بیسکویت را پودر میکنیم با کره ذوب شده مخلوط میکنیم مخلوط بیسکویت را کف قالب کمربندی به قطر 20 سانت کاملا پرس می کنیم و به مدت 15 الی 20 دقیقه در فریزر میذاریم.

پنیر خامه ای و شکر و وانیل با همزن برقی میزنیم تا مخلوط شود بعد خامه را اضافه می کنیم مخلوط می کنیم مخلوط پودر ژله را اضافه می کنیم و با همزن خوب میزنیم تا خوب با هم مخلوط شون مایه آماده شده رو به دو قسمت تقسیم می کنیم ودر یکی کاکائو الک شده می‌ریزیم .

قالب را از فریزر در اورده و یه ملاقه از مایه سفید را درست مرکز قالب می‌ریزیم بعد یه ملاقه مایه کاکائوی را درست مرکز مایه سفید می ریزیم مثل کیک زبرا به همین ترتیب یه ملاقه مایه سفید یه ملاقه مایه کاکائوی میریزیم.

چیز کیک را تا موقعی که بببنده داخل یخچال میذاریم وقتی چیزکیک بست از یخچال بیرون میآریم. و کمربند قالب را باز میکنیم و کاغذ روغنی را به راحتی جدا میکنیم و داخل ظرف سرو میذاریم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.