پنکیک کدو حلوایی

0
Rate this post

پنکیک ها نوعی نان خوشمزه برای صبحانه هستند و میتوان به جرات گفت از بهترین صبحانه ها به حساب می آیند. البته بعد از حلیم گندم!! اینبار ما قصد داریم پنکیک کدو حلوایی را به شما عزیزان آموزش دهیم. بسیار راحت است و شما به راحتی با دنبال کردن این رسپی خواهید توانست آن را محیا کنید. از همراهی شما عزیزان سپاسگذاریم.

مواد لازم :

پوره کدو حلوایی 1 لیوان

تخم مرغ 1 عدد

شیر ولرم 1 و نیم لیوان

آرد 2 لیوان

بکینگ پودر 2 قاشق چایخوری

دارچین 1 قاشق چایخوری

پنکیک کدو حلوایی

روغن 2 قاشق غذاخوری

زنجبیل 1/2 قاشق چایخوری

شکر 3 قاشق غذاخوری

سرکه سفید 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پنکیک کدو حلوایی

برای تهیه پوره کدو حلوایی کدو را آبپز کنید و با استفاده از میکسر یا چنگال کدو را خوب له نمایید.

پوره کد حلوایی ، شیر ، تخم مرغ ، روغن و سرکه را داخل کاسه ای بریزید و مخلوط کنید سپس مخلوط مواد خشک ( آرد ، بکینگ پودر ، زنجبیل ، دارچین ، شکر و کمی نمک ) را کم کم به مواد اضافه کنید تا مایه پن کیک یکدست شود.

داخل ماهیتابه یا سینی فر را چرب کنید و پس از اینکه داغ شد با قاشق از مایه پن کیک بردارید و روی ماهیتابه بگذارید و با تکان دادن یا حرکت قاشق پن کیک را پهن کنید ، پس از اینکه سطح پن کیک شروع به حباب زدن کرد برگردانید تا طرف دیگر آن نیز بپزد.

پن کیک ها را داخل بشقاب قرار دهید و با مقداری کره و عسل سرو کنید ؛ همچنین میتوانید پن کیک را با شیره خرما ، شیره انگور ، شکلات آب شده و … نیز سرو کنید.

پنکیک کدو حلوایی آماده ی سرو است. امیدواریم که مورد پسند بوده باشد. این غذای عالی را برای صبحانه، خصوصا روزهای تعطیلاتان استفاده کنید و در کنار خانواده میل کنید. امیدواریم که بتواند رضایت شما را جلب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.