مرغ حلقه ای

0
5/5 - (1 امتیاز)

طرز تهیه مرغ حلقه ای خوشمزه و امروزی با یه خمیر لطیف و خوشمزه تقدیم نگاه شما مهربانان…مرغ حلزونی هم پیشنهادیه که حتما ازش خوشتون میاد.

مواد لازم :

آرد سفيد به میزان لازم

خامه 3 قاشق سوپخوري

مرغ حلقه ای

نمک 1/2 قاشق مرباخوري

گشنيز خرد شده يا خشک 2-3 قاشق سوپخوري

ماء الشعير یک شیشه

مرغ پخته خرد شده يک عدد سينه زرشک 3-4 قاشق سوپخوري

نمک و فلفل به ميزان لازم

پنير پيتزا به دلخواه

پياز درشت 1 عدد

روغن براي سرخ کردن

طرز تهیه مرغ حلقه ای

ابتدا نمک و خامه و گشنيز و ماء الشعير را با هم مخلوط کرده و کم کم آرد را اضافه می کنیم تا خمير لطيفي بدست بيايد و به دست نچسبد .خمير را در نايلون گذاشته و به مدت 15-20 دقيقه استراحت مي دهيم.
مرغ را می پزیم و کنار می گذاریم تا سرد شود.

پياز را خرد کرده و سرخ مي کنيم. سينه مرغ خرد شده و فلفل دلمه را به پياز اضافه کرده و با نمک و فلفل تفت مي دهيم. سپس زرشک را اضافه کرده و مخلوط مي کنيم. در پايان پنير را اضافه مي کنيم. و بعد از پختن اجازه مي دهيم تا مواد سرد شود

خمير را به 8 قسمت تقسيم کرده و هر قسمت را به صورت مستطيل (خيلي نازک) پهن کرده و مقداري از مواد را روي خمير چيده (از هر طرف 1 سانت فاصله داشته باشد. و بصورت رولت مي پيچانيم.) دوسر رولت را به هم وصل کرده و فشار مي دهيم (مي توانيد دستتان را کمي خيس کنيد تا دو سر رولت خوب به هم بچسبد)

دو طرفش را در روغن سرخ مي کنيم. هر چقدر خمير را نازکتر صاف کنيد حلقه هاي تردتري را خواهيد داشت .
مرغ حلقه اي؛ جديدترين غذاييه که مي توان با مرغ پخت .

اين غذا را بهتر است با سس قرمز ميل کنيد. مي توانيد به جاي مرغ و زرشک از ژامبون دودي مرغ و سس خردل و کمي پنير خامه اي استفاده کنيد، در کل مواد دروني بايد ترش مزه باشد. اين غذا را بهتر است با سس قرمز ميل کنيد غذاي خيلي خوشمزه ايه مخصوصا حالت کرانچی داره!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.