مخلوط کبابی رژیمی

0
Rate this post

رژیم چیز سختیه. یعنی واقعا سخته. یه اراده ی فولادی میخواد. اگه این اراده رو دارید، پس خوش بحالتون. اگه هم دلتون میخواد غذاهای خوشمزه رو بخورید ولی نمی تونید نگران نباشید که ما هستیم… بیاید که براتون یه غذای رژیمی عالی آوردیم. مخلوط کبابی رژیمی برای شمایی که دلتون کباب میخواد. کباب میشه گفت برای رژیم از بقیه غذاها بهتره. حالا ما هم یه نمونه کباب رژیمی براتون آوردیم.

با ما همراه باشید با این دستور پخت… امیدواریم که خوشتون بیاد.

مواد لازم:

آب نصف لیوان

مخلوط کبابی رژیمی

سس سویا 1/4 لیوان

شکر قهوه ای یا عسل 1 قاشق

زنجبیل 3/4 قاشق چایخوری

فلفل قرمز 1/2 قاشق چایخوری

پودر سیر 1/4 قاشق چایخوری

پودر فلفل سیاه 1/4 قاشق چایخوری

گوشت قورمه ای یا فیله مرغ

روغن 2 قاشق

کلم بروکلی

هویج

فلفل دلمه ای

پیاز

طرز تهیه مخلوط کبابی رژیمی

این مخلوط خوشمزه و کم کالری از دو قسمت تشکیل شده است که یکی سس و دیگری سبزیجات و گوشت است. ابتدا باید سس را درست کنید. برای این کار، آب، سس سویا، عسل، زنجبیل، فلفل قرمز و پودر سیر و فلفل سیاه را درون تابه بریزید و کاری کنید تا سس خوب جوش بخورد.

یک تابه ی بزرگ بردارید و روغن را داخل آن بریزید و گوشت یا مرغ را درون آن کمی سرخ کنید و بپزید تا کمی قهوه ای رنگ شود، که تقریبا 5 دقیقه بیشتر زمان نمی برد.

حالا سبزیجات را در تابه ی سس بریزید و آنها را در سس کباب کنید و خوب هم بزنید و سپس در تابه را به مدت 10 دقیقه بگذارید تا خوب بخار پز شوند. می توانید سبزیجات را با گوشت مخلوط کنید و سرو کنید و لذت ببرید.

و اما غذای رژیمی آمادست. بفرمایید نوش جان کنید و نظرتونو هم به ما بگید که خوشحال میشیم. الویه رژیمی رو هم میتونید تو همین سایت مطالعه کنید. نوش جون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.