كوكی گردو كشمش

0
Rate this post

و امروز ما برای شما طرز تهیه كوكی گردو كشمش رو آوردیم که طرفداران خیلی زیادی داره…. با ما همراه باشید با این رسپی آسون و صد البته خوشمزه. از این کوکی های خوشمزه می تونید برای پذیرایی با چای استفاده کنید. یا برای تغذیه بچه ها برای مدرسه رفتن هم گزینه های خوبی هستند. کوکی ها شیرینی های کوچکی هستند که تنوع زیادی دارند مانند کوکی دونات و کوکی کره ای که در همین سایت آموزش های آنها موجود است. همراه ما باشید و این آموزش های عالی را دنبال کنید.

مواد لازم :

کره 50 گرم

تخم مرغ 2عدد

شیر 1/3 پیمانه

گردو خیلی ریز شده 1پیمانه

آرد سفید1پیمانه

شکر نصف پیمانه

پودر کاکائو 3قاشق غذاخوری

كوكی گردو كشمش

وانیل 1/4 قاشق چایخوری

بکینگ پودر 1قاشق چایخوری

کشمش 3قاشق غذاخوری

طرز تهیه كوكی گردو كشمش

ابتدا کره را با شکر مخلوط کرده و با پشت قاشق خوب نرم می کنیم. بعد تخم مرغ ها را اضافه کرده مخلوط می کنیم. شیر هم اضافه می کنیم. بعد مواد خشک شامل آرد و گردو و بکینگ پودر و وانیل و پودر کاکائو کشمش هم با هم مخلوط کرده به مایع اضافه می کنیم تا سفتی مواد مثل عکس شه یعنی از مایع کیک سفت تر بشه.

بعد با قاشق در سینی با فاصله می ریزیم. برای این که شکل بهتری پیدا کنه با یک قاشق خیس روی مواد را صاف می کنیم. بعد به مدت 15 دقیقه در دمای 200 درجه سانتی گراد می گذاریم 5دقیقه هم گریل را روشن می کنیم از فر که خارج کردیم کمی که سرد شد در ظرف در دار می گذاریم که نرم بماند، با چای یا قهوه میل کنید.

طرز تهیه كوكی گردو كشمش ما هم تمام شد. همانطور که دیدید چیز سختی نبود و با رعائت نکات گفته شده میتونید کوکی های عالی برای پذیرایی داشته باشید. امیدواریم که این رسپی بدردتون خورده باشه و بخواید ازش تو پخت و پز هاتون استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.