سوپ مجلسی خامه ای

0
Rate this post

سوپ ها انواع و اقسام زیادی دارن. سوپ یک پیش غذای عالی و خوشمزه است. شاید ندانید اما بهترین رژیم برای کسانی که قصد لاغری دارند، خوردن سوپ قبل از هر وعده غذایی است. سوپ با فیبری که در خود دارد باعث ایجاد سیری کاذب میشود و این سیری موجب میشود تا شما کمتر غذا خورده و در نهایت به لاغری شما کمک خواهد کرد. سوپ مجلسی خامه ای با اینکه خامه دارد و برای رژیم لاغری مناسب نیست، اما باز هم توانایی کمک به لاغری را دارد. سوپ های مناسب، سوپ هایی هستند که بتوانند فیبر زیادی به بدن بدهند تا این فیبر جایگزین سایر مواد غذایی شوند. و در نهایت موجب لاغری شوند مثلا سوپ اسفناج….

با ما همراه باشید با دستور پخت سوپ مجلسی خامه ای خوشمزه و عالی که از مجلسی ترین سوپهای موجوده و طرفداران خاص خودش رو هم دارد.

#سوپ_مجلسی_خامه ای

مواد مورد نیاز

جو پرک……۱پیمانه

هویج…..۲عدد متوسط

سوپ مجلسی خامه ای

شیر…..۳لیوان

آرد…..۲قاشق غذاخوری

قارچ…..۲لیوان خرد شده

کره…..۲۰ گرم

خامه……به مقدار لازم

نمک و فلفل

طرز تهیه سوپ مجلسی خامه ای

اول از همه هویج رو رنده ریز کنید.داخل سبد بریزد .روشو آب بریزد.جوری که رنگ هویج شسته بشه.نمی خوایم رنگ سوپ عوض کنه☺

جو را داخل قابلمه بریزد .یکم آب روش بریزد .بزارید یکم بپزه.و نرم بشه.می تونید نصفشو با گوشکوب برقی بکوبید.قارچ را ورقه کنید با کره تفت بدید.برارید آب قارچ جمع بشه.بهش آرد اضافه کنید.آرد هم تفت بدید.نمک و فلفل بزنید.حتما از فلفل سفید استفاده کنید.?

شیر را کم کم به آرد و قارچ اضافه کنید.بزارید کامل یکدست بشه.بعد مخلوط شیر را به جو اضافه کنید.هویج هم اضافه کنید.

بزارید کامل جا بیوفته.اگه موقع پخت آب سوپ کم شد یا احساس کردید سفت شده، می تونید آب مرغ یا شیر بریزد.دقت کنید داخل آب مرغ زردچوبه نزده باشید.

در یک ربع آخر پخت یک کاسه از سوپ بردارید با مقداری خامه مخلوط کنید.بعد که یکدست شد به کل سوپ اضافه کنید.
insta:@atiyeh.azad.16

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.