سالاد پاستا با تن ماهی

0
Rate this post

سالاد پاستا با تن ماهی یا به اصطلاح سالاد ماکارونی از جمله غذاهای ساده و راحت هست که با کمترین زمان و به سبک و سیاق مختلف میشه اونو تهیه و بعنوان یک وعده غذای اصلی استفاده کرد. حال اینکه سالادی که درست کردم چون تن ماهی داره شاید با ذائقه همه جور نباشه ولی مطمئنم کسی که خوراکهای دریایی دوست داره این سالاد رو هم دوست خواهد داشت.

مواد لازم:

یک عدد تن ماهی،

۲۵۰گرم پاستا فرمی،

دو عدد سیب زمینی متوسط،

یک عدد تخم مرغ،

یک عدد هویج،

نخود فرنگی و ذرت با هم یک پیمانه،

سالاد پاستا با تن ماهی

یک عدد فلفل دلمه ای،

۳-۴عدد خیارشور،

مقداری برگ کرفس و شوید خرد شده،

نمک و فلفل،

یک قاشق غذاخوری آبلیموی تازه

و سس مایونز به میزان دلخواه.

طرز تهیه سالاد پاستا با تن ماهی

قبل از هر چیز پاستا رو به مدت ۱۰دقیقه تو آب و نمک و کمی پودر آویشن میجوشانیم بعد آبکش و اجازه میدیم تا خنک بشه. تن ماهی رو هم که همه میدونیم باید قبل از باز شدن به مدت۲۰ دقیقه تو آب بجوشه تا احتمال مسمومیت آن به حداقل برسه.

بعد از جوشیدن تن ماهی و خنک شدن آنرا با بقیه مواد که بصورت نگینی و خرد شده هستن بترتیب به پاستا اضافه میکنیم و قبل از سرو به مدت ۳-۴ساعت تو یخچال میذاریم تا خنک و سس جذب مواد بشه. نوش جان❤

اینم از سالاد پاستا  خوشمزمون که خیلی خوشمزست و برای کسایی که عاشق غذاهای دریایی هستند بسیار مناسبه و مطمئنا ازش خوششون هم میاد. این رسپی از یکی از همراهان خوب ما بوده و ما امیدواریم که به دردتون خورده باشه.

دستور پخت سالاد آووکادو و تن ماهی رو هم در این سایت مشاهده کنید. غذاهای دریایی هم مفیدن و هم خیلی لذیذ. اگه ماهی تازه ندارید پس مجبورید از تن ماهی استفاده کنید!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.