دسر پنکیک پنیری

0
Rate this post

امروز قراره براتون دسر پنکیک پنیری رو داشته باشیم. این رسپی راحت و آسون برای شماییه که عاشق دسرهای پنیری هستید. اگه پنکیک خورده باشید و درست کرده باشید، نصف راهو بلدید پس. تنها لازمه که با ترکیبات این رسپی یه دسر عالی آماده کنید و توش حتما از پنیر استفاده کنید. با ما در ادامه ی این مطلب خوشمزه ی پنیری، همراه باشید تا یه دسر با پنکیک آماده کنیم و از خوردنش در کنار عزیزانمون لذت ببریم. این دسر برای میان وعده و حتی صبحانه عالیه و اگه بخواید میتونید تو این وعده ها هم ازش استفاده کنید.

مواد لازم :

250 گرم پنیر خامه‌ای

نصف فنجان شکر

نصف قاشق چای خوری آب لیمو

نصف قاشق چای خوری وانیل
450 گرم خمیر رول شده

یک چهارم فنجان کره ذوب شده

یک چهارم فنجان شکر

نصف قاشق چای خوری دارچین

طرز تهیه دسر پنکیک پنیری

ابتدا فر را روشن می‌کنیم و درجه حرارتش را روی دمای 350 درجه فارنهایت ( 175 درجه سانتی گراد ) و ظرف مناسبی انتخاب کرده و چربش می‌کنیم.

سپس پنیر خامه‌ای ، شکر ، آب لیمو و وانیل را در یک کاسه مخلوط می‌کنیم تا کاملا یک دست شود.
مخلوط پنیر خامه‌ای را با خمیر مخلوط کرده و چند دقیقه ورز می‌دهیم.

پس از آن کره را ذوب کرده و بر روی خمیر می‌پاشیم و دوباره ورز می‌دهیم .

سپس خمیر را درون ظرف مخصوص گذاشته و به فر انتقال می‌دهیم و به مدت 25 تا 30 دقیقه اجازه می‌دهیم تا رنگش به قهوه‌ای روشن تبدیل شود سپس از فر خارج کرده و پس از سرد شدن مصرف می‌کنیم.

دسر پنکیک پنیری ما آماده شد! دستورشو دوست داشتید؟ از عکسش چطور؟ خوشتون اومد؟ درستش کنید و از خوردنش لذت ببرید. دقت کنید که بخاطر پنیر همه این دسرو دوست ندارن. اگه با پنیر میونه ی خوبی ندارید، بیخیال این دسر بشید. بجاش می تونید کرپ پنکیک رو امتحان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.