تارت کیک نوتلا

0
1/5 - (1 امتیاز)

تارت ها دسرهای خوشمزه ای هستند که به عنوان بهترین دسر شناخته شده اند. طرز تهیه تارت کیک نوتلا دستور امروز ماست که برای شما عزیزان همیشه همراه آشپزی با ما آماده کرده ایم. یک دسر فوق العاده خوشمزه و عالی…. خود کیک نوتلا، به تنهایی بسیار خوشمزه است. اصلا نوتلا میتونه همه چیو خوشمزه کنه. حالا اگه یه لایه ی شکلاتی هم روش باشه که دیگه هیچی! مزش فوق العاده میشه.

ازتون میخوایم که این دستورو هم با ما دنبال کنید و از دستش ندید. این دستور مثل بقیه ی دستور هایی که براتون گذاشتیم، توسط یکی از دوستانمون ارسال شده و با شما به اشتراک گذاشته شده.

مواد اولیه :

آرد یک پیمانه

تخم مرغ ۱ عدد

پودر کاکائو یک ق غ

شیر نصف پیمانه

روغن مایع یک چهارم پیمانه

شکر سه چهارم پیمانه

بکینگ پودر یک ق چ

وانیل یک ق م

نوتلا به مقدار لازم

طرز تهیه تارت کیک نوتلا

ابتدا تخم مرغ و شکر و وانیل رو با هم مخلوط کنید و با همزن برقی خوب بزنید تا کرم رنگ بشه و کش بیاید بعد روغن مایع و شیر رو به ترتیب اضافه کنید و با همزن دستی خوب مخلوط کنید.

بعد آرد و بکینگ پودر و پودر کاکائو رو که قبلا الک کردید رو آرام اضافه کنید و در قالب تارت که قبلا چرب کردید بریزید و فری که قبلا گرم شده با درجه حرارت ۱۸۰درجه به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید و بعد از سرد شدن از قالب به ظرف مورد نظر برگردونید و نوتلا رو بریزید و با پشت قاشق سطح تارت رو بپوشونید و به دلخواه تزیین کنید.

امیدواریم که از تارت کیک نوتلا ما خوشتون اومده باشه و بخواید اونو آماده کنید و ازش تو مهمونی ها و یا محافل خانوادگیتون استفاده کنید. از همراهیتون ممنونیم و در انتظار نظراتتون در مورد این دسر خوشمزه هستیم. نوش جون.

zahrana_sh1388

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.