تارت کره ای با خمیر هزارلا

0
3/5 - (2 امتیاز)

امروز قراره که تارت کره ای با خمیر هزارلا رو براتون بگیم و امیدوار هستیم که این تارت کره ای عالی به دردتون بخوره و شما بتونید از این شیرینی عالی تو مهمونی هاتون استفاده کنید و یه سینی پذیرایی عالی باهاش آماده کنید. در کنار این تارت هم می تونید تو ظرف شیرینی تارت فندوق و گردو بچینید و ظرف پذیراییتونو از همیشه زیباتر و خاص تر کنید.  طرز تهیه ی هر دو تارت آسونه و دستور خمیرشون هم خیلی آسونه پس این تارت های خوشمزه رو از دست ندید.

طرز تهیه تارت کره ای با خمیر هزارلا

دستور خمیرو مراحل کارو قبلا به اشتراک گذاشتم میتونید به این هشتگ مراجعه بفرمایید#خمیر_هزارلا_فاطیما
خمیر را پهن میکنیم به قطر حدود یک سانت یا کمی کمتر بعد ارد روی خمیر را تمیز کرده با کاتر قالب میزنیم مثل کلیپ و با چنگال خمیر زیرى رو سوراخ سوراخ میکنیم.

اینکار باعث میشه هم مغز خمیر پخته بشه و هم یک دست بیاد بالا و چپ نکنه. بعد لایه ى خمیر دوم که با کاتر وسطش خالى شده روى خمیر اول قرار میدیم و مقداری زرده تخم مرغ اماده میکنیم و داخلش کمی شربت غلیظ میریزیم و با قلم مو روی خمیر میکشیم.

داخل سینی میچنیم و روش عسل میمالیم و داخل حلقه کرمفیل یا شکلات ذوب شده و انواع میوه (البالو گیلاس زردالو توت فرنگی و اناناس غیره ) و یا انواع آجیل (بادام فندق بادام هندی پسته شامی البته شور نباشند) میگذاریم و بدون استراحت داخل فر با درجه ١٨٠ زمان ٢٠ دقیقه که البته به دمای فر بستگی دارد صبر میکنیم تا قشنگ روی شیرینی ما رنگ بگیره

بعد از پختن و خنک شدن کمی شربت زده و نوش جان

این از تارت کره ای با خمیر هزارلا عالی و خوشمزه.

??کپى فقط باذکر منبع

??دوستان ممنون میشم اگه کارى مورد پسند واقع شد صلواتى نثار روح مادرم کنید.

رسپی و عکس هنر دوست خوبمون :

@fatima_moeni

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.