اسلایس پسته

0
Rate this post

اسلایس پسته عسلی با کلی مزه خوشمزه و خاص براتون آوردم. این اسلایس خوشمزه و خوش بو صد در صد مقویه و حتما ازش استفاده کنید. اگه یادتون باشه قبلا اسلایس بادام رو هم آموزش دادیم و در موردش توضیحات مفصلی دادیم که اگه بخواید میتونید یه بار دیگه اونو مطالعه کنید.

ک میدونم با درست کردنش خود بهشت میارید منزلتون

از سری آموزشهایی خونگی پانیذ هستش این خوشمزه خاص و شیک پسندمون♥♥♥♥♥♥♥

چندوقتی تو فکر شییر چندتا از دستورهای آموزشی بودم ک با این خوشمزه کارمون شروع میکنم و با توکل به خدای خوبممممممم میریمممممممم ک بسازیممممممم یه پیج خاص و متفاوت

 

اسلایس پسته عسلی

مواد لازم

آرد ۴۱۰گرم

پودر شکر ۹۰گرم

کره سرد ۲۰۰گرم

اسلایس پسته

تخم مرغ ۱عدد

آب سرد ۲-۳قاشق سوپخوری

وانیل یا اسانس وانیل درصورت دلخواه

مواد رویه

عسل ۱۲۰گرم

کره ۹۰گرم

شکر ۱۵۰گرم

پسته خرد شده ۲۰۰گرم

خامه صبحانه ۵۰گرم

مارمالاد ۱۵۰گرم

 

طرز تهیه اسلایس پسته

کره سرد، آرد، پودرشکر با هم داخل کاسه هم زن ریخته و میزنیم تا به صورت خرده نان درآید. تخم مرغ و آب سرد را اضافه کنید. هم بزنید تا مواد یکدست شود.و خمیر حاصله جمع شود.

خمیر داخل کیسه گذاشته و به مدت یکساعت داخل یخچال استراحت بدهید. سپس خمیر داخل سینی ۲۵*۳۵که با فویل پوشاندیم یا کاغذ روغنی مخصوص خوب پهن کنید.

کف خمیر با چنگال سوراخ کنید و خمیر را داخل فر از قبل گرم شده ۱۸۰درجه به مدت ۲۰دقیقه میپزیم. بعد از پخت بلافاصله داغ داغ مارمالاد روی خمیر پخته شده مالیده و روی مارمالاد مخلوط پسته های کاراملی را بمالید و بعد از یکنواخت و یکدست شدن سینی به مدت ۳-۶ساعت در یخچال قرار دهید.

در انتهای کار با یک کارد مرطوب برشهای یکدست و یکنواخت بزنید.

طرز تهیه رویه عسلی پسته ای

تمام مواد به جز پسته ها را با هم مخلوط کنید روی حرارت ملایم به مدت ۵دقیقه قرار دهید تا مواد غلیظ و یکدست شود. در انتها پسته را اضافه کرده و مواد را کنار گذاشته تا از داغی بیافتد و آماده مصرف شود.

رسپی و اجرا
مریم کریمی

@cake.khoonegi_pani_

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.