کیک عسل و بادام

0
1/5 - (1 امتیاز)

یه کیک عالی برای صبحونه آوردیم براتون! کیک عسل و بادام که هم خیلی خوشمزست و هم خیلی زیاد، مقویه. این کیک فوق العاده رو آماده کنید و کنار خانواده از طعم بی نظیرش لذت ببرید. کیکهایی که با عسل درست میشن، بخاطر شیرینی طبیعی ای که دارند که خوشمزه و مطلوب میشن. طوری که با یه تیکه خوردن ازشون دلتونو نمیزنن و شما راغب به بیشتر خوردن هستید.

با ما همراه باشید تا این آموزش کارآمد و عالی رو دنبال کنیم. این کیک مناسب میان وعده ها و حتی دسر برای مهمونی هستش. پس اگه یه مهمونی عصرونه دارید حتما این کیک رو آماده کنید و بترکوووونید. میتونید با چای و یا قهوه و حتی آب میوه های طبیعی میل کنید و از طعمش لذت ببرید. همونطور هم که می دونید کیکها خیلی زود آدمو سیر میکنن و برای میان وعده بلودن علین.

اگه دنبال آموزش های بیشتری مثل همین کیک عسل و بادام هستید میتونید دستور پخت چیز کیک کاراملی  و کیک نسکافه و گردو  رو هم در همین سایت دنبال کنید.

‍ #کیک_عسل_بادام
#کیک_صبحانه

مواد مورد نیاز

آرد دو پیمانه

شیر یک دوم پیمانه

عسل یک پیمانه

خلال بادام یک چهارم پیمانه از پرک بادام هم میتونین استفاده کنین

وانیل یک دوم ق چ

بکینگ پودر یک ق مرباخوری

تخم مرغ سه عدد

روغن مایع یک دوم پیمانه

طرز تهیه کیک عسل و بادام

تخم مرغ و وانیل رو میزنیم پف کنه شیر و عسل را اضافه میکنیم و بعد روغن مایع ارد و بکینگ رو دو بار الک کرده و به تناوب اضافه میکنیم

داخل قالب لوف رو کاغذ روغنی انداخته و دوباره کف و دیواره چرب میکنیم مواد را داخل قالب ریخته سطح مواد رو خلال پادام میپاشیم در فر داغ درجه ۱۸۰ به مدت ۴۰ دقیقه پخت میکنیم .

اینم کیک عسل و بادام خوشمزه

نوش جان
کار زیبای بانوی هنرمند:
@chefmina

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.