کیک خاگینه ی مغزدار

0
5/5 - (1 امتیاز)

امروز قراره رسپی کیک خاگینه ی مغزدار رو براتون بگیم. یه کیک فوق العاده خوش مزه و خوش عطر… با ما همراه باشید…

طرز تهیه کیک خاگینه ی مغزدار

اول یک و نیم لیوان شکر رو با یک لیوان آب میزاریم بجوشه بهش گلاب و زعفران دم کرده میریزیم تا حدی بجوشه که کمی از حالت آبکی در بیاد بعد میزاریم سرد بشه…

دو عدد تخم مرغ رو میزنیم نوک قاشق مربا خوری وانیل میریزیم دو قاشق ماست شیرین ریخته و یک ق زعفران دم شده… دوباره هم میزنیم بعد دوقاشق آرد همراه نصف قاشق مرباخوری پکنیگ پودر زده خوب مخلوط می کنیم میریزیم داخل قالب کیک خاگینه ی مغزدار که وسطش خالیه میزاریم داخل فر گرم شده حدود پنج دقیقه بعد از فر در اورده مواد میانی که پودر گردو و پودر هل وپودر گل محمدی و دارچین هست رو میریزیم.

بعد روی مواد میانی از همون مخلوط بالایی که قبلا حاضر کردیم میریزیم مخلوط رو با سه تخم مرغ سه قاشق ماست وسه قاشق آرد و وانیل و زعفران و یک قاشق مرباخوری پکنیک پودر درست کرده تا کاملا روی مواد میانی رو بپوشونه و دوباره داخل فر میزاریم.

بعد از یه ربع طبقه بالایی فر رو روشن می کنیم تا روی خاگینه هم بپزه بعد از اجاق بیرون میاریم و با خلال دندان سوراخ سوراخ می کنیم و شیره رو رو خاگینه داغ میریزیم تا کاملا جذب بشه???
ازگالری دوست هنرمندم

@raha.dusti

مجموعه ی اشپزی باما، مجموعه ای جامع، پر از نکته و ایده و فیلم آموزشی، آرشیوی از بهترین دستورهای غذایی از شف های ایرانی،
مجهز به ربات تلگرام ارسال و دریافت دستور غذا…
کیک خاگینه ی مغزدار

تو مجموعه ی اشپزی باما که باشی دیگه نیاز به هیچ کانال و پیج آشپزی نداری…

هر روز بهترین و بروز ترین رسپی ها وارد کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و وبسایت آشپزی باما میشه و شما میتونید به کمک ربات هوشمند آشپزی باما و با کمترین سرعت اینترنت به همه ی این رسپی ها دسترسی پیدا کنید…
امتحانش مجانیه?

خاگینه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.