کباب تابه ای

0
4/5 - (1 امتیاز)

نوبتیم باشه نوبت کبابه! قراره امروز دستور پخت کباب تابه ای رو با هم یاد بگیریم. کباب ها جزو دسته ی غذایی پر طرفدار هستند که تقریبا میشه گفت تو تمام کشورها طرفداران زیادی دارند. جالبه بدونید که انواع کباب اونقدر زیاده که شما گاها اسم خیلی هاشونو نشنیدید.

کباب تابه ای یکی از انواع کباب هاست. البته تو کشورهای مختلف کباب ها رو با مواد مختلف آماده می کنند. انواع کباب هم بیشتر به مواد مصرفی برای طعم دار کردن کباب بستگی داره. مثلا
فینگر کباب ادویه ای از اون کباب هاییه که خیلی متفاوت و البته خوشمزست و ما بهتون پیشنهاد میدیم حتما از دستور پختش استفاده کنید.
ما هم قراره امروز کباب تابه ای رو برای شما آماده کنیم و امیدواریم شما از این دستور پخت لذت ببرید. این دستور از طرف یکی از دوستان آشپزی با ما ارسال شده و ما اونو با شما به اشتراک گذاشتیم. دستور پخت ساده ایه و کار رو به راحتی آموزش میده و شما میتونید تو کمترین زمان ممکن به نتیجه ی دلخواه برسید. از کباب تابه ای برای مهمونی هاتونم میتونید استفاده کنید و نهایت لذت رو ببرید.

مواد مورد نیاز

 

گوشت چرخ کرده : ۳۵۰ گرم

پیاز : ۱ عدد

نمک ؛ فلفل و زردچوبه : به مقدار لازم

طرز تهیه کباب تابه ای

ابتدا پیاز رو داخل یه کاسه رنده کرده و آبش رو کاملا میگیریم. بعد گوشت چرخ کرده، نمک، فلفل و زردچوبه رو هم اضافه میکنیم.

گوشت رو خوب ورز میدیم و کمی از مواد رو برداشته و به دلخواه شکل میدیم ؛ کباب هل رو هم برای ۳۰ دقیقه در یخچال قرار میدیم تا خودش رو بگیره و در نهایت در ماهیتابه کمی روغن ریخته و کباب ها رو سرخ میکنیم ، اول حرارت رو ملایم میکنیم تا مغز پخت بشه و بعد شعله رو زیاد میکنیم تا سرخ بشه.

Nahale:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.